Nassenøff Skrevet 13. februar 2023 #1 Del Skrevet 13. februar 2023 Er det da mine kjøp som skal stå i den listen på appen? De stemmer isåfall absolutt ikke. Ikke røyker jeg, ikke drikker jeg, og i den lista står det jo oppramsing masse av det, også helmelk da gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #2 Del Skrevet 13. februar 2023 Drikker gjør du vel, ellers hadde du vært død av dehydrering. Anonymkode: fb565...48d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nassenøff Skrevet 13. februar 2023 Forfatter #3 Del Skrevet 13. februar 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Drikker gjør du vel, ellers hadde du vært død av dehydrering. Anonymkode: fb565...48d Ikke alkohol. Sto masse øl og tobakk under ofte kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #4 Del Skrevet 13. februar 2023 Kjenner du igjen handlene under dine kvitteringer i appen, da? Noen som bruker trumfkortet ditt ved en feil og sanker bonus til deg? Anonymkode: 13009...5e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nassenøff Skrevet 14. februar 2023 Forfatter #5 Del Skrevet 14. februar 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Kjenner du igjen handlene under dine kvitteringer i appen, da? Noen som bruker trumfkortet ditt ved en feil og sanker bonus til deg? Anonymkode: 13009...5e8 Ja kvitteringene ser riktige ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå