Gå til innhold

Dating med barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er det noen mødre her som har datet og funnet seg kjæreste/ektefelle i mens de hadde barn fra før? Jeg har en datter. jeg har vært singel i 2 år. Aldri vært sammen med barnefar og det kommer ikke til å skje heller. Jeg er i et punkt hvor jeg gir opp snart. Kanskje litt dumt ting å si. Jeg vil ikke ha noe negative kommentarer så please vær litt snille 😊

Anonymkode: 87c32...364

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada. 6 års langt forhold, hadde barnehagebarn da vi ble sammen.

Er nå enslig igjen og dater en alenepappa som har barnefri i samme helger som meg. 

Kanskje litt enklere å date når man har regelmessig barnefri. Har du noe avlastning? 

Skrevet
Numii skrev (1 minutt siden):

Jada. 6 års langt forhold, hadde barnehagebarn da vi ble sammen.

Er nå enslig igjen og dater en alenepappa som har barnefri i samme helger som meg. 

Kanskje litt enklere å date når man har regelmessig barnefri. Har du noe avlastning? 

Så godt å høre. Ja tror nok det er enklere også. Jeg har ingen avlastning. Hatt henne alene siden fødsel. Barnefar kommer hver helg men blir ikke mye avlastning siden han vil ikke noe mer enn å bare sitte på sofaen. 

Skrevet (endret)
12 hours ago, AnonymBruker said:

Hei, er det noen mødre her som har datet og funnet seg kjæreste/ektefelle i mens de hadde barn fra før? Jeg har en datter. jeg har vært singel i 2 år. Aldri vært sammen med barnefar og det kommer ikke til å skje heller. Jeg er i et punkt hvor jeg gir opp snart. Kanskje litt dumt ting å si. Jeg vil ikke ha noe negative kommentarer så please vær litt snille 😊

Jeg er i litt samme situasjon som deg, at jeg dater men har lite og uregelmessig barnefri som gjør ting komplisert. Jeg kan ordne barnevakt, men mange menn gidder ofte ikke. Det er helt greit det - jeg aksepterer det. Er ikke så mye man får gjort noe med, men jeg skal fortsette å prøve 😇😄 

Endret av Blått

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...