Gå til innhold

Noterer dere hva dere får i julegave?

monja

Anbefalte innlegg

Skriver dere ned hva dere får i julegave, og fra hvem?

Mamma gjorde det da vi var mindre, men etter at vi ble voksne har vi slutta med det. Jeg noterer hve sønnen min får da. Og hva vi gir til andre hvert år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg husker mamma gjorde det hvert år da vi var små - hun satt der med listene sine og skrev ned hva vi ungene fikk til jul av hvem. Det er derimot ikke noe jeg gjør nå, selv om jeg kanskje skulle ha skrevet ned hva jeg gir til folk til jul slik at jeg ikke riskerer å gi noe lignende til senere anledninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har alltid gjort det, hvert eneste år - meeen: jeg ser ALDRI på lappene etterpå, så jeg tror jammen jeg skal droppe det i år. Takk for tipset ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar vare på pakkelappene fra hver enkelt og noterer senere hva jeg fikk til hvem. Det er så greit å kunne takke for akkurat den julegaven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Varg-Menja

Jeg får bare gaver fra 3-4 stykker, så det greier jeg å huske. Hadde jeg fått så mange at jeg ikke husket det ville jeg nok notert det jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg noterer, men husker det som regel uansett. Jeg ønsker meg en sånn julebok, der jeg kan notere ned alt om julen hvert år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har jeg aldri gjort. Når jeg ser en gave i etterkant husker jeg hvem som ga meg den, måtte ha fått VELDIG mange gaver for at det skulle bli et problem, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spacegirl
Nei, det har jeg aldri gjort. Når jeg ser en gave i etterkant husker jeg hvem som ga meg den, måtte ha fått VELDIG mange gaver for at det skulle bli et problem, tror jeg.

Samme her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LoisLane

Jeg husker mine, men må notere ned ungenes gaver. Med fire stykker og mange givere er det et absolutt must! Passer på å minne dem på hva de har fått av hvem i lange tider etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger det vel strengt tatt ikke å notere ned noe siden jeg ikke får *så* mange gaver, men det er en tradisjon fra jeg var liten så jeg vil nok fortsette med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte å begynne med det i år

har kjøpt en bok der jeg har skrevet ned hva jeg har kjøpt til hver enkelt (+ summen.. så vi har en viss oversikt over hva vi faktsik bruker)

og tenkte også at vi skulle skrive ned hva vi får av hver person.

greit å huske det litt lenger enn en mnd ,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver ned hva ungene får, slik at jeg greier å ha litt oversikt. Dessuten for at ungene skal greie å huske hva konkret de skal takke for til hvem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg noterer ingenting, men jeg har oversikt over hva jeg får fra hvem sånn at jeg får takket ordentlig. Men jeg husker ikke umiddelbart hva jeg fikk til jul i fjor, nei, og heller ikke hva jeg gav bort til andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med å notere er noe man gjør når man har barn. Barn får et hav av julegaver (iallefall våre) fra fjern og nær - og da er det greit å ha oversikt over hva de har fått. De fleste voksne får ikke flere julegaver enn at de klarer å huske det..

Vi skriver alltid for barna våre.. I år skal jeg også skrive hva vi gir..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg noterer ikke hva jeg får, men har oversikt over hva jeg gir. I tillegg pleier jeg å notere hva vesla får av gaver, er litt mye så greit å ha en oversikt. Hvis ikke hadde det nok gått i surr allerede 1.juledag :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...