Gjest Anonymous Skrevet 28. oktober 2002 #1 Skrevet 28. oktober 2002 Jeg klarer overhode ikke å glede meg i svangerskapet - er hele tiden redd for å miste. Bestevenninna mi gikk gravid her og var omtrent like langt som meg og de fant ut på ultralyden at fosteret var dødt. Det eneste symptomet hennes var litt brun utflod. Nå har ikke jeg hatt noe utflod eller slikt bortsett fra helt i begynnelsen før jeg testet positivt. Men klarer ikke å slå meg til ro i det hele tatt. Hvordan i all verden kan man vite dersom man har hatt en MA eller en SA. SA begynner man vanligvis å blø, men hva med en MA ? Skal til legen om tre uker igjen, men det er ikke akuratt noe koselige tanker som svirrer rundt. Hilsen lille meg som er anonym i dag.
*Lillian* Skrevet 28. oktober 2002 #2 Skrevet 28. oktober 2002 Du får trøste deg med at så lenge du ikke har blødd er det vel liten sjanse for at det er noe galt. Men et spørsmål bare.. Jeg vet SA betyr SpontanAbort, men hva betyr MA? Dette går nok bra, skal du se!
Gjest Anonymous Skrevet 28. oktober 2002 #3 Skrevet 28. oktober 2002 Du kan gå til fødeavdelingen og si at du bekymrer deg og at du vil se om det er liv der inne! Så tar de UL! Var der sikker 50ganger jeg sist svangerskap, og alt var i orden!
Klips Skrevet 29. oktober 2002 #4 Skrevet 29. oktober 2002 MA er missed abortion, Lillian. Dvs fosteret dør uten at det kommer ut, man trenger derfor ikke blø tror jeg. Alle gravides store skrekk det der. Takk og pris at det sparker hos meg. Håper du klarer å glede deg etterhvert, Gjest.
Gjest *Perser* Skrevet 29. oktober 2002 #5 Skrevet 29. oktober 2002 Tja jeg vet ikke om man kan gå der 1000ganger ! Men jeg ringte til fødeavdelingen og sa at jeg bekymra meg sååååå masse og jeg fikk komme til dem, de satt på sånn apperat slik at de følgte med hjertelyden og så når den var i orden, så ble jeg videre sendt til ultralyd på nabo romme, så var alt i orden var der tilsammen 2 ganger (det var da jeg var gravid med lille Isabel som ska bli store søster) Så hvis du bekymrer deg så ring til fødeavdlingen og som jordmoren der sa til meg, bedre komme 2 ganger for mye enn for sent! Lykke til og det kommer til å gå så bra så ska du se :)
Ann Forup Skrevet 29. oktober 2002 #6 Skrevet 29. oktober 2002 hei hvis du er nervøs ring hospitalet ( fødeavdelingen) så tjækker de dig med en gang ikke godt at gå at være nervøs
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå