Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke barn fra før, og hadde en MA for litt over et år siden. Ble endelig gravid igjen etter 10 måneder, men det har vært et stressende svangerskap pga MYE blødninger i første trimester. Var sikker på å miste igjen, men tidlige ultralyder har vist at det går bra så langt. Sist ultralyd var i uke 15 og alt sto bra til. I slutten av denne uka er jeg 19+0 og skal på OUL, men merker at jeg er så nervøs for at noe skal ha gått galt og ikke utvikler seg som det skal. Kjenner på at fallhøyden er så stor nå som alle vet at jeg er gravid og det har begynt å synes på meg at jeg er det. Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, skulle bare ønske jeg kunne kose meg med graviditeten og ikke være så bekymret. Forhåpentligvis vil jeg klare det etter OUL. 

Anonymkode: f922b...5d6

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En venninne var i samma situasjon, nærmer seg termin nå:) 

naturlig å bekymre seg, håper du koster å slappe litt av etter oul:) 

Skrevet

Eg bekymra meg mykje første svangerskapet(som vart baby av) etter 2 SA. Trur eigentleg eg ikkje klarte å glede meg veldig over sv.skapet før etter OUL, for eg venta på dårlege nyheter. Dei kom heldigvis ikkje! Ved andre sv.skap etter førstemann slappa eg meir av, for då visste eg at det kunne gå bra og! ❤️

Har du snakka med jordmor om dette? Kan vere godt å ha nokon å snakke med :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...