AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #1 Skrevet 13. februar 2023 Hei! Jeg vet det høres teit og at gaver ikke har så mye og si for alle, og det er mitt kjærlighets språk. Jeg forventer ikke noe dyrt men omtanken bak det, vi er begge studenter med deltidsjobber, så det burde ikke være et problem å få en gave på 50-100 lappen.. eller noe hjemmelaget eller blomster plukket ut osv… tror han har trang økonomi nå at han fikk låne litt av sin mor. Jeg har kjøpt noe lite på 150kr lappen, vi skal lage hjemmelaget lasagne sammen er koselig det men jeg kan ikke la være og føle misunnelse på mine venninner som for feks bamse, krus, blomster og sjokolade osv av kjæresten og samboeren sin jeg forstår det med økonomi men trenger ikke koste dyrt engang.. sist år var vi ute og spiste så det var kjempe koseligt. Anonymkode: dfb4e...0e1 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #2 Skrevet 13. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hei! Jeg vet det høres teit og at gaver ikke har så mye og si for alle, og det er mitt kjærlighets språk. Jeg forventer ikke noe dyrt men omtanken bak det, vi er begge studenter med deltidsjobber, så det burde ikke være et problem å få en gave på 50-100 lappen.. eller noe hjemmelaget eller blomster plukket ut osv… tror han har trang økonomi nå at han fikk låne litt av sin mor. Jeg har kjøpt noe lite på 150kr lappen, vi skal lage hjemmelaget lasagne sammen er koselig det men jeg kan ikke la være og føle misunnelse på mine venninner som for feks bamse, krus, blomster og sjokolade osv av kjæresten og samboeren sin jeg forstår det med økonomi men trenger ikke koste dyrt engang.. sist år var vi ute og spiste så det var kjempe koseligt. Anonymkode: dfb4e...0e1 Endte med å kjøpe et hjerte smykke til meg selv 😌 Anonymkode: dfb4e...0e1 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #3 Skrevet 13. februar 2023 Det er ikke noe galt i å ønske seg litt ekstra oppmerksomhet, men det er kanskje lurt å si det rett ut, at du ønsker deg noe, men det behøver ikke koste penger. Mange ganger er det jo tanken som teller mest. Anonymkode: 0c5e8...880 1
Arild37 Skrevet 13. februar 2023 #4 Skrevet 13. februar 2023 Vi ble enig om å ikke kjøpe noe til hverandre, men bare at jeg lager en middag til oss, men tenkte bake noe godt til henne som en overraskelse, vet hun liker det. Trenger jo ikke være sånn klisje gave som bamse og blomster, så lenge det er noe av kjærlighet😊
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #5 Skrevet 13. februar 2023 Vel, cry me a river.. Min samboer vet ikke engang at denne dagen eksisterer. Anonymkode: f4c61...7cf 9
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #6 Skrevet 13. februar 2023 Har du fortalt han at det betyr noe for deg, ts? Hadde min mann kommer med valentinesgave hadde jeg ledd, fordi jeg syns hele konseptet er teit. Min mann får altså ingenting. Men hadde det vært viktig for han, skulle han fått en blomsterkvast eller pose med «Godt og blandet». Hvis din kjæreste er som meg må du altså gi beskjed hvis du vil ha gave Anonymkode: f2ae8...da2 1
svartkatt Skrevet 13. februar 2023 #7 Skrevet 13. februar 2023 Har fått noe til valentines en gang i mitt liv. 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #8 Skrevet 13. februar 2023 Hvem faen er Valentin? Anonymkode: 8d242...6fe 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #9 Skrevet 13. februar 2023 Av og til så lurer jeg på om mennesker lager slike innlegg for å provosere. Vær takknemlig og glad for det du har, ikke hige etter det du ikke har. Om sosiale medier påvirker deg, er det kanskje på tide og logge av. Husk på at det er mennesker som bare drømmer om ditt liv. Du er jævlig heldig, vet du det? Anonymkode: c3800...e9a
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #10 Skrevet 13. februar 2023 Hva er hans kjærlighetsspråk da? Og vet han hva ditt er? Du må opplyse han, klart og tydelig, om forventningene dine ellers setter du deg selv opp for gjentakende skuffelser. Anonymkode: 01268...663
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #11 Skrevet 13. februar 2023 Hvis han måtte låne penger av foreldrene, så må du ikke forvente gave! Da må han jo låne enda mer! Avtale heller at dere lager et kort til hverandre. Det er vel MYE mer personlig og romantisk enn en kopp som er masseprodusert i Kina? Anonymkode: 02cf9...619
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #12 Skrevet 13. februar 2023 Bamser og hjertesmykke? Hva i allverden? Anonymkode: b372f...c2a
jukkapalme Skrevet 13. februar 2023 #13 Skrevet 13. februar 2023 Jeg hadde helt glemt at det er valentinsdagen i morgen. Samboeren har sikkert glemt det han og. Jeg fikk hjertesjokolade og en liten flaske med rosa champagne første året vi var sammen og hva jeg ga til han husker jeg ikke, men husker at han ble glad. Siden har vi ikke kjøpt valentinsgave til hverandre, glemmer av dagen begge to. Syns ikke du skal bry deg så mye om denne dagen. Jeg forstår at det er vanskelig å ikke føle på misunnelse over alt "alle andre" får, men logg av sosiale medier i morgen og vær glad dere har hverandre, det er jo det viktigste ♥️ Koselig at dere skal lage hjemmelaget lasagne også, det er noe av det beste jeg vet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå