AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #1 Skrevet 13. februar 2023 Kan dere komme med noen gode tips til spørsmål til folk man skal på date med ? En av de jeg skal på date med, går jeg liksom litt tom for spørsmål. Det er han jeg er mest interessert i å snakke med, av de jeg har planlagt date med, så jeg tror det er grunnen til at jeg bare blir litt blank for ting å snakke/spørre om. (Bruker ikke å være sånn..😅 ) Hjelp ? 😊' (Vi har ikke vært på date enda, men den er planlagt, og jeg merker også at han ønsker å starte samtaler, men kanskje han å er litt nervøs. Vi er begge "sterke" sosialt, har flere bekjente/venner tilfelles og vokst opp i samme området. ) Anonymkode: a757e...d2c
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #2 Skrevet 13. februar 2023 Hva med å gjøre en aktivitet, slik at det ikke blir til at dere sitter rett opp og ned og bare MÅ finne noe å snakke om? Gå en tur, dra på bowling, se en utstilling eller egentlig hva som helst, da flyter gjerne praten lettere, det er i alle fall min erfaring. Ev. se en film eller forestilling/konsert og ta en kaffe/drink etterpå, for da kan dere snakke om det dere har sett/vært på, da begrenser kanskje tiden seg selv også, slik at dere ikke sitter og går tom for samtaleemner. Anonymkode: ec3e1...154 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå