Gå til innhold

Hvordan kan jeg min kjæreste sex som han kunne aldri glemme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper at jeg får også svar fra de få mennene på KG. Min kjæreste kommer neste uke, vi har hatt sex noen ganger hittil. Jeg vil gi han den beste sexen noensinne. Hva er det dere liker mest i senga? Hva er det som får dere til å komme tilbake til en dame? Jeg har ikke fått sugd han enda. Så det blir en liten overraskelse til ham. Men hvordan kan man bli så flink i å suge? Jeg har ikke mye erfaring, men vil prøve å tilfredsstille  han så godt jeg kan☺️ 

Anonymkode: d7a4f...6b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å vise at man nyter det selv er noe menn ofte liker

Anonymkode: e38a0...99e

• Liker 5
Skrevet

Alle liker forskjellig. Du må finne ut hva han liker. Og like det selv. 

Anonymkode: 09de0...39f

• Liker 2
Skrevet

Her er det vanskelig å gi fasit. Du sier du ikke har "fått sugd han enda". Er det han som er forsiktig? I så fall bør du også gå forsiktig frem. Ut over det er menn så forskjellige at det er vanskelig å si hva som vil gi best uttelling. 

Start med masse nakenhet og nærhet, og ta det videre derfra. Kanskje er sexen han aldri vil glemme er hva han får gjøre med deg? Ikke hva du gjør med han. Har han slikket deg?

Mitt beste minne var første gang hun stilte glattbarbert og jeg fikk lov til å sprute henne full, uten kondom.  

Anonymkode: 0436a...94f

• Liker 3
Skrevet

Du bør lære ham hvordan han får DEG tent og til å komme. Det er det menn ønsker mest av alt.

Anonymkode: c5f5e...094

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Man gir ikke sex. Man har sex.

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Å hviske : kom inni meg, sprut meg full og lignende slår aldri feil! 

Anonymkode: 196a0...79e

• Liker 1
Skrevet
Violetta skrev (1 time siden):

Det vet jeg

Skrevet

Å bli tigget om å ta henne i rumpa er alltid en sikker vinner. Ekstra bonus om en også blir sugd rein etterpå.

Anonymkode: 97f29...9b4

Skrevet

Slippe seg løs, vise tydelig om det er noe man liker godt, og sprade rundt samme hvordan man ser ut, er det som har funket her 😄

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Å vise at man nyter det selv er noe menn ofte liker

Anonymkode: e38a0...99e

True

Violetta skrev (2 timer siden):

Tull, kvinner gir, menn får.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Å hviske : kom inni meg, sprut meg full og lignende slår aldri feil! 

Anonymkode: 196a0...79e

True. 

Viktigst av alt; at dere vet hva den andre digger og lager et opplegg basert på det, inkludert at den andre tør utfordre seg selv og tøye strikken litt for eventuelt å imøtekomme den andre. 

Og damer, det går begge veier. Da kan det faktisk bli både gøy, pirrende, nært og bare deres. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Håper at jeg får også svar fra de få mennene på KG. Min kjæreste kommer neste uke, vi har hatt sex noen ganger hittil. Jeg vil gi han den beste sexen noensinne. Hva er det dere liker mest i senga? Hva er det som får dere til å komme tilbake til en dame? Jeg har ikke fått sugd han enda. Så det blir en liten overraskelse til ham. Men hvordan kan man bli så flink i å suge? Jeg har ikke mye erfaring, men vil prøve å tilfredsstille  han så godt jeg kan☺️ 

Hva tenner deg mest i hele verden? Hvis dere gjør det du liker best og du viser det (uten å fake) så er det kjempe turn on!

Anonymkode: 34e0b...fca

Skrevet

Glatt barbert og body 2 body massasje er en god start😍

Anonymkode: bd6c5...e84

Skrevet

Jeg hadde likt om du hadde hjulpet meg å gi deg en best mulig opplevelse. 

Anonymkode: 2c1e4...9d2

Skrevet

Det jeg setter mest pris på er at hun viser at hun er tent og viser at hun nyter. Når hun bruker bekkenmusklene er ekstra deilig. 

Men som tidligere nevnt i kommentar, viktig at han også lærer seg å bruke tid, tid på å tenne deg, og lære seg å kjenne hva som er godt for deg. Tørre å si hva som er bra, og vær ikke redd for å guide. 

Turnoff er å fake. 

• Liker 1
Skrevet
On 2/13/2023 at 6:12 PM, Violetta said:

Obligatorisk svar  (du**)

On 2/13/2023 at 9:12 PM, Gorgonzola said:

ull, kvinner gir, menn får.

Du**

Anonymkode: e9e90...bb6

Skrevet

Vi liker "frifinnelsen". Det å få LOV av deg til å gjøre det, fordi du tydelig signaliserer at du digger det!!
Vær frisluppen. Egg opp. Så får dere begge!. Uten at noen gir noe som helst (Noe dere aldri ville ønsket fordi det er entydig med brutal overfallsvoldtekt).

Anonymkode: e9e90...bb6

Skrevet

Les signalene han gir. Både bevegelser, pust og lyder avslører om han liker det. 
Om du skal suge han, så husk å ikke suge hardt. Bruk tunge og lepper, og pass på å ikke skrape borti med tennene. Masser pungen. Bruk masse spytt og ta han inn så langt du klarer. 
Bruk hånda di til å runke han samtidig som du suger. 
Vis at du nyter det. Bruk kroppsspråk og lyder. Men kun om du nyter det. Gjør du det ikke, så la vær å suge han.

Om du klarer så kan du utsette orgasmen hans noen ganger. Han vil da få en mye sterkere og bedre orgasme. 

Skrevet

Det hele kommer jo svært mye an på guttens/ mannens erfaring og antall partnere så langt. Som en godt voksen mann har jeg opplevd "uforglemmelig" sex med 2-3 kvinner. Mens de øvrige sikkert har gjort så godt de har kunnet, men sexen ble aldri noe å skrive hjem om, for å bruke et gammelt uttrykk. Min oppfatning og erfaring er at det handlet mer om hvordan de virkelig gode elskerinne var, og mindre om hva de gjorde. Noen av de mer ordinære damene prøvde jo hardt, men det ble mer turnoff enn tenning av det. Kort sagt, enten så "har du det", eller så har du det ikke. Å henge etter knehasene i lysekrona mens du deepthroater mannen hjelper ikke, om du "ikke har det".

• Liker 1
Skrevet
Blåjojo skrev (14 timer siden):

Les signalene han gir. Både bevegelser, pust og lyder avslører om han liker det. 
Om du skal suge han, så husk å ikke suge hardt. Bruk tunge og lepper, og pass på å ikke skrape borti med tennene. Masser pungen. Bruk masse spytt og ta han inn så langt du klarer. 
Bruk hånda di til å runke han samtidig som du suger. 
Vis at du nyter det. Bruk kroppsspråk og lyder. Men kun om du nyter det. Gjør du det ikke, så la vær å suge han.

Om du klarer så kan du utsette orgasmen hans noen ganger. Han vil da få en mye sterkere og bedre orgasme. 

Noen liker å bli sugd hardt, noen liker ikke å gå dypt inn, andre liker å bli kjærtegnet/sugd like nedenfor penishodet, noen liker ikke å bli tatt på pungen osv. Viktig å ikke generalisere basert på hvordan noen menn liker å bli sugd 🤷🏼‍♀️

Spør han hvordan han liker det og lytt til de signalene han gir. 

Anonymkode: cd456...a9e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...