AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #1 Skrevet 13. februar 2023 Skjønner meg ikke på han. Begynner å tro han har noen andre. Sendte melding 14.15, han har bare åpnet. Og midt i en samtale hvor jeg spør om noe så slutter han å svare. Eller unngår å åpne meldingen. Sånn som torsdag sendte jeg en melding og spurte om han hadde drømt om meg. Da svarte han ikke bare åpnet, etter 8 timer svarte han: jeg var på jobb. Jeg svarte heller ikke på den meldingen. Neste dag skriver han noe som en god natt melding eller noe. Har ikke hatt sex enda. Men han sier søker noe seriøst. Begynner å tro han har dame hjemme nå. For han vil heller aldri at jeg skal dra på besøk hos han, heller aldri bli tatt med ute på middag eller gå tur. Begynner å miste meg selv, jeg liker fyren jo🥺 han vil heller ikke overnatte. Skjønner meg ikke på han.... hvis jeg har involvert med med en opptatt mann så er det jo veldig kjipt..... er så mye som skurrer. Men klarer ikke å gi slipp på han. Anonymkode: 5af0e...b14
Jaytee Skrevet 13. februar 2023 #2 Skrevet 13. februar 2023 Rart at han sier han ønsker noe seriøst, men unngår alle steg som bringer til det stadiet at dere blir mer kjent med hverandre. Enten så holder han deg varm eller så skjuler han noe.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #3 Skrevet 13. februar 2023 Er som en jeg nettopp drev med. Første gang jeg tok det opp at det signaliserte manglende interesse nektet han for at han ikke var interessert, vi fortsatte å date, hadde sex og problemet fortsatte. Jeg sa fra at jeg ikke ville ha det sånn fordi det gjorde meg usikker og da kom det frem at han møtte andre damer og hadde null intensjoner om å slå seg til ro. Ja han ville ha et forhold, men bare ikke meg med (eller noen av de andre damene). Han brukte oss andre mens han ventet på drømmedama Anonymkode: 4b1fc...ee4 1 1
Ullvott Skrevet 13. februar 2023 #4 Skrevet 13. februar 2023 Jeg er litt tosidig når jeg leser dette. Det første jeg tenkte var at du var ganske krevende. Det er ikke alltid det passer så godt å svare på en melding der og da. Er man opptatt på jobb, så er det ofte ikke anledning til å sende puse-kose-mose-meldinger. Det som derimot er mer betenkelig er det du sier om at dere ikke kan vise dere ute sammen eller at du ikke kan besøke ham. Da ringer det noen bjeller hos meg. Kanskje er han allerede i et forhold? Eller kanskje har han flere opplegg på gang samtidig? 3
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #5 Skrevet 13. februar 2023 Han skammer seg over noe, eller forsøker å skjule at han har et alkoholproblem. Anonymkode: b9ed3...d98
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #6 Skrevet 13. februar 2023 Merkelige greier, men du vet vel hva han heter? Da er det bare å begynne undersøkelsene. google i vei, stalk ham i sosiale medier, sjekk om det er registrert noen andre på hans adresse osv. Men uansett hva du finner ut, det virker jo ikke som om han er veldig interessert? Da hadde han garantert vært mer på. Det mest sannsynlige i og med at han ikke vil overnatte, er vel at han er i et forhold, men liker spenningen og oppmerksomheten han får ved å ha kontakt med deg. Anonymkode: f261e...cf2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #7 Skrevet 13. februar 2023 Er bare å ta det for det det er, han liker deg ikke godt nok til å prioritere deg og ha hyppig kontakt med deg. Om det er fordi han treffer andre eller ikke er umulig å svare på, men en mann som hadde likt deg og tenkt at du var en dame han kanskje kunne bli noe med, han hadde svart deg og vært mer i kontakt! Han ser nok bare sex i deg og tenker at det ikke er så farlig å miste deg så han gidder ikke legge så mye innsats i det, men at det er fordel for han om du finner deg i det og alikevel spiller etter hans pipe så han kan ha deg der når det passer han Anonymkode: 4b1fc...ee4 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #8 Skrevet 17. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 13.2.2023 den 17.51): Skjønner meg ikke på han. Begynner å tro han har noen andre. Sendte melding 14.15, han har bare åpnet. Og midt i en samtale hvor jeg spør om noe så slutter han å svare. Eller unngår å åpne meldingen. Sånn som torsdag sendte jeg en melding og spurte om han hadde drømt om meg. Da svarte han ikke bare åpnet, etter 8 timer svarte han: jeg var på jobb. Jeg svarte heller ikke på den meldingen. Neste dag skriver han noe som en god natt melding eller noe. Har ikke hatt sex enda. Men han sier søker noe seriøst. Begynner å tro han har dame hjemme nå. For han vil heller aldri at jeg skal dra på besøk hos han, heller aldri bli tatt med ute på middag eller gå tur. Begynner å miste meg selv, jeg liker fyren jo🥺 han vil heller ikke overnatte. Skjønner meg ikke på han.... hvis jeg har involvert med med en opptatt mann så er det jo veldig kjipt..... er så mye som skurrer. Men klarer ikke å gi slipp på han. Anonymkode: 5af0e...b14 Høres ut som oppførselen til eksen min, unngå sånne mannfolk. Det ender ikke godt. Han var så interessert i førsten, etterhvert dabbet det av og siste året var det sånn at han gjerne åpnet mld, men ikke svarte. Min var redd for å åpne seg og føler jeg egentlig aldri nådde inn til han. Han hadde store utfordringer med mye forskjellig. Både gjeld, jobb, oppvekst osv.. Jeg sliter fortsatt med å gi slipp etter flere mnd. Anonymkode: 1be61...bd9
exictence Skrevet 18. februar 2023 #9 Skrevet 18. februar 2023 Kan dere ikke bare ringes i stedet for å skrive? Skrive kan og være kjekt, men ring hvis du vil ha svar med en gang
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #10 Skrevet 18. februar 2023 Hvis daten hadde sendt meg melding i arbeidstiden for å spørre om jeg hadde drømt om vedkommende så hadde ikke jeg svart. Anonymkode: 4959d...f1f 2
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #11 Skrevet 18. februar 2023 Du har kanskje virket litt intens med den meldingen der du spør om han har drømt om deg... Når det er sagt, så er det å bruke lang tid på å svare generelt ikke et godt tegn. Er en fyr som melder meg for tiden, og han er helt klart interessert. Jeg er ikke interessert, og bruker veldig lang tid på å svare. Anonymkode: 90ef3...4e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå