Gå til innhold

Invitere en fyr hjem, selv om du er i forhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har møtt en fyr som er utrolig interessant, vi deler samme hobby og kan snakke timevis. Typen er borte et par uker, og det samme er mine venninner, så det kan jo bli noen kjedelige kvelder i huset. 

Er det totalt upassende å invitere over han nye fyren? Han virker ikke flørtete, men veldig laid back. Men synes jo det er gøy med godt selskap. 

Anonymkode: d058c...db1

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville du synes det var greit om det var omvendt, at det var kjæresten din som inviterte hjem en interessant dame?

Tror ikke jeg ville gjort det. Men hadde vi veldig like interesser og han var så interessant, ville jeg snakket med kjæresten når han kom hjem, om dere sammen skulle be hm hjem til dere.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Da bør du vel snakke med kjjæresten din først, jeg hadde ikke syntes det var greit om det hadde vært min mann. Så tilfeldig da at alle venninner og kjæreste er borte i uker på samme tid

Anonymkode: d5f1d...230

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Har møtt en fyr som er utrolig interessant, vi deler samme hobby og kan snakke timevis. Typen er borte et par uker, og det samme er mine venninner, så det kan jo bli noen kjedelige kvelder i huset. 

Er det totalt upassende å invitere over han nye fyren? Han virker ikke flørtete, men veldig laid back. Men synes jo det er gøy med godt selskap. 

Dette vet du svaret på selv. 

Anonymkode: 6518d...c85

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Eh… ja?

• Liker 1
Skrevet

Hadde jeg ikke tatt sjansen på. Om du nettopp har møtt han kan du ikke vite hans intensjoner. Brått så prøver han seg om han blir invitert hjem og du vil både syns det er ekkelt pluss føle på dårlig samvittighet ovenfor kjæresten din.

Anonymkode: 96332...52f

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Dette kan du diskutere med kjæresten din, og så blir dere enige om felles grenser.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Ja det er selvfølgelig upassende, det vet du godt!

Anonymkode: fdbdf...391

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Du kan jo spørre mannen din, hvis han sier det er ok så er det ok, hvis du ikke tør å spørre så vet du svaret

Anonymkode: dfe26...3b3

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde tilta om typen min bad hjem en ukjent dame mens jeg var bortreist 

Anonymkode: 99f5c...997

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Du er åpenbart ikke moden nok for å være i et forhold, du burde vite svaret på dette

Anonymkode: e1641...5ee

• Liker 3
Skrevet
Snok1 skrev (4 timer siden):

Dette kan du diskutere med kjæresten din, og så blir dere enige om felles grenser.

Akkurat så enkelt er det!

Hva tror du mannen din vil synes om det, ts?

Anonymkode: c3ce8...965

• Liker 1
Skrevet

Hvis det egentlig ikke er så nøye for deg om du forblir sammen med typen eller ikke så gjør du det.

Anonymkode: d58af...45e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du er åpenbart ikke moden nok for å være i et forhold, du burde vite svaret på dette

Anonymkode: e1641...5ee

Dette er gott eksempel på "projisering"

Anonymkode: a267c...930

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg vil påstå at fleste gjennomsnitt emosjonelt modne menn hadde ikke hatt problem med at dama har en venn av motsatt kjønn, så lenge det ikke er holdt hemmelig. 

Merkelig nok, da kan folk av motsatt kjønn være venner uten å bli forelska og ha sex - selvom de er gifte eller samboere. Ikke alle er like tilbakeståande emosjonelt, som de fleste som skriver i denne tråden. 

Snakk med mannen og finn ut hvor moden han er, emosjonelt.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg var på besøk hos naboen min en kveld som dama hans var borte. Kjente at det ville ikke vært ok å henge der daglig akkurat, men ett besøk skulle ikke være noe problem for noen? Det er litt forskjell på forhold også, noen kan stole på hverandre, mens andre kan ikke det. Og for noen er det helt utenkelig å ha en venn av motsatt kjønn. Jeg har venner av begge kjønn, og har alltid hatt det, og det kunne ikke falle meg inn å ligge med mine venner.

Tror dette er forskjellig fra forhold til forhold.

Anonymkode: 484aa...f0d

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Hva er dine prioriteringer og mål, i livet og med ditt nåværende forhold?

Hvis du hadde vært singel, hadde du da kunnet blitt interessert av han nye som noe mer enn kun en venn?

Er tre personer du bør tenke på når du finner svaret på ditt spørsmål.

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg vil påstå at fleste gjennomsnitt emosjonelt modne menn hadde ikke hatt problem med at dama har en venn av motsatt kjønn, så lenge det ikke er holdt hemmelig. 

Merkelig nok, da kan folk av motsatt kjønn være venner uten å bli forelska og ha sex - selvom de er gifte eller samboere. Ikke alle er like tilbakeståande emosjonelt, som de fleste som skriver i denne tråden. 

Snakk med mannen og finn ut hvor moden han er, emosjonelt.

Godt eksempel på hvor lavpannet en shaming-teknikk kan bli.

Går ut fra at dette var en parodi på disse klassiske dumhetene man så ofte leser her på KG.

Og i så fall: Glimrende! 😄👍

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Det finnes en spesiell plass til damer som invitere med seg menn hjem til mannens eget hus. Den disrespekten man utviser er helt utrolig.

Å ta mannen med seg hjem til hans hus, underholde han der, ntar seg til rette på hans sofa og drikker hans kaffe med hans dame uten hans kjennskap.

Det viser en så mangle på respekt, bare tanken på at det hadde vært greit er dumpegrunne.

Kan sammenlignes med at mannen din tar med ei venninne hjem og hun roter i undertøyskuffen din.

Siden han ikke hadde sex med henne gjorde han ikke noe galt...

Ha litt respekt for en mann og hans hule. Andre menn skjønner følelsen og at han blir invitert sender et signal til den andre mannen at du mangler grenser i forholdet og signalet om han er innenfor, du ikke respekterer mannen og dere kan ta det derfra er sendt.

Anonymkode: 508fe...b1d

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Har gjort det flere ganger selv.. Ingen problem for hverken meg eller samboer 🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 4359e...fb9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...