Gå til innhold

Cipralex og drømmer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Opplever å drømme helt sinnsyke drømmer og svette ekstremt om natta. Opplever dere andre det? Står ikke på en høy dose. Gått på det i en mnd og disse bivirkningene kom nylig.. 

Anonymkode: c2863...d45

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja fikk det jeg også men det gikk over. De sier at det først er etter tre måneder man venner seg til antidepressiva og bivirkningene avtar og det stemte for meg

Anonymkode: 2eacc...1d7

Skrevet

Jeg hadde også helt sinnssyke drømmer (ikke mareritt) i en periode da jeg begynte på Cipralex. Helt tullete, veldig livaktige drømmer som nesten "satte stemningen " for dagen fordi de var så intense. Mener det gikk over etter litt under en måneds tid.

Anonymkode: e9b59...f8a

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Opplever å drømme helt sinnsyke drømmer og svette ekstremt om natta. Opplever dere andre det? Står ikke på en høy dose. Gått på det i en mnd og disse bivirkningene kom nylig.. 

Pass på tenna de tablettene der gir munntørrhet så til de grader. Ødela kjeften min på de. I tillegg orgasme og sånne ting uteblir for følelses registret blir flatt av de. Tredje er at leger ikke tar det seriøst og bare skriver ut og skriver ut år etter år lenge etter at du føler deg frisk. Ble så jeg slutta på dagen i 2018 og ikke angret på det. Men munntørrhet er døden for tannhelse. 
Drømmer like livlig uten de pillene.

Anonymkode: 2a9f8...c1b

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg hadde også helt sinnssyke drømmer (ikke mareritt) i en periode da jeg begynte på Cipralex. Helt tullete, veldig livaktige drømmer som nesten "satte stemningen " for dagen fordi de var så intense. Mener det gikk over etter litt under en måneds tid.

Anonymkode: e9b59...f8a

Ja, samme her..🥺 husker drømmene etter jeg våkner og dette er uvanlig for meg! Ts

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Pass på tenna de tablettene der gir munntørrhet så til de grader. Ødela kjeften min på de. I tillegg orgasme og sånne ting uteblir for følelses registret blir flatt av de. Tredje er at leger ikke tar det seriøst og bare skriver ut og skriver ut år etter år lenge etter at du føler deg frisk. Ble så jeg slutta på dagen i 2018 og ikke angret på det. Men munntørrhet er døden for tannhelse. 
Drømmer like livlig uten de pillene.

Anonymkode: 2a9f8...c1b

Ok :) Sliter ikke med orgasme. Litt munntørrhet, men har kjøpt sugetabletter fra apoteket. Klarer fint  både gråte og le. Overlever fint med en rumlemage og litt livlige drømmer... 

Skrevet

Bestandig drømt rare drømmer, kanskje enda litt mer med cipralex. Men liker rare drømmer, blir Neil Gaiman noveller hver natt. Ingen svette.

Anonymkode: 3e152...53d

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for helseskadelig innlegg og svar til det. 

_popcorn_, adm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...