Gå til innhold

Matkasse?

Trøndelag84

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har hatt Godt levert jevnt og trutt i 10 år nå, og er stort sett veldig fornøyd. Kasse til 4 personer metter hele vår familie på 5. Det er lett å velge retter selv, og lett å avbestille. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Hello Fresh til meg og sønnen på fire år. To porsjoner er middag til oss og lunsj til meg dagen etter 😊 Lett å velge retter selv og fine oppskrifter til meg som absolutt ikke er god til å lage mat. Jobber med saken 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har Hellofresh her, tre middager i uken.

Nok til begge to. Gode oppskrifter, og bra utvalg når man skal velge menyen for neste uke etc.

Har fått prøvd mye nytt og mye variert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har prøvd både Adams matkasse, og Godt levert. 

Vi var ikke fornøyd med noen av dem. 

Det var merkelige mengder av ting. Gjerne alt for mye kjøtt, og alt for lite grønnsaker.

I tillegg var det miljøsvineri, med voldsom mengde emballasje som gikk i bosset.. 

Anonymkode: 06a55...27a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke velg HelloFresh om du bor i blokk. De satt kassen nede og sa ingenting til meg (dette var i januar). Vær dessuten forsiktig. Jeg skulle bare sjekke kassen og de oppfattet det som jeg trykket en bestilling. Jeg skulle egentlig ikke ha noe og det var bare hell at jeg var hjemme akkurat den tirsdagen. (En annen jeg kjenner litt i blokken kom med kassen til meg)

Jeg har ikke hatt sånne problemer med de to andre (Adam/GL). Har ikke prøvd Kokkeløren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...