Gå til innhold

Veldig BETATT av en fyr og jeg vet ikke hvorfor, er dette normalt ?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Jeg jobber på en sånn Kafé, og det er også en gutt som jobber der (han er  9 måneder yngre enn meg) , han jobber da 3 ganger i uka, men han har korte dager noen ganger, jeg er så betatt av han at det er helt sykt, jeg skriver ned på notater når han blir ferdig på disse dagene han jobber sånn at jeg har oversikt, og alt blir kjedelig når han må gå, vi txter hverandre kun og har slutta med det nå, men snakker ikke så mye sammen irl. Jeg er føler jeg er altfor betatt av han, han virker bare så chill og er super kjekk! Hva skal jeg gjøre? Tror kanskje han har dame, men vet ikke 100%. Hva hadde du gjort? Har prøvd å glemme han men det er ikke lett. Han er den første personen jeg tenker på når jeg våkner opp og den siste når jeg legger meg, selvom vi ikke snakker sammen gleder jeg meg for å være rundt han den dagen begge jobber. Hva kan grunnen være for at jeg liker han så mye?

Endret av Charliegurl
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt normalt. 

Anonymkode: cfba1...cc2

• Liker 1
Skrevet

Det er vanlig å bli betatt når man er ung og full av hormoner, spesielt av noen man ser ofte. Tre ganger i uka er akuratt ofte nok til å bli betatt og å savne han dagene i mellom som gjør en enda mer betatt fordi man fantaserer litt. Du kjenner han jo egentlig ikke så godt så det er mest en fantasi som gjør deg betatt.

Syns det er rart å tekste sammen men ikke snakke mye sammen IRL. Hva tekster dere om?

Hvis du vil bli bedre kjent med han burde du spørre han rett ut om han har dame og om han kunne tenke seg å gå ut med deg på middag eller kaffe en dag :)

Anonymkode: a67ee...d1e

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...