AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #1 Skrevet 13. februar 2023 Vi har hatt sex med mensen før, men jeg vil ikke at han skal føle seg "snytt". Vi har en avtale om at han kommer i kveld, bør jeg si i fra om at jeg har ått mensen? Anonymkode: 4beb4...039
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #2 Skrevet 13. februar 2023 ja. hilsen mann. mest sannsynlig vil han pule uansett. mange som ikke bryr seg om mensen. eller oral eller anal kan jo være aktuelt. Anonymkode: 2d7f5...6a4 2 3
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #3 Skrevet 13. februar 2023 Just now, AnonymBruker said: ja. hilsen mann. mest sannsynlig vil han pule uansett. mange som ikke bryr seg om mensen. eller oral eller anal kan jo være aktuelt. Anonymkode: 2d7f5...6a4 Takk! Anonymkode: 4beb4...039
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #4 Skrevet 13. februar 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): ja. hilsen mann. mest sannsynlig vil han pule uansett. mange som ikke bryr seg om mensen. eller oral eller anal kan jo være aktuelt. Anonymkode: 2d7f5...6a4 Unnskyld meg men... hvorfor er anal mer aktuelt enn vaginalt ved mensen? Er det eklere med blod enn avføring, liksom? Anonymkode: b19dd...fe8 18 3
fjær Skrevet 13. februar 2023 #5 Skrevet 13. februar 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Unnskyld meg men... hvorfor er anal mer aktuelt enn vaginalt ved mensen? Er det eklere med blod enn avføring, liksom? Anonymkode: b19dd...fe8 Fordi man gjerne spyler seg før analsex? Så det ikke er noe avføring der. 2 1
tdm900 Skrevet 13. februar 2023 #6 Skrevet 13. februar 2023 Hadde ikke brydd meg, så lenge du også er kåt og ønsker sex. 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #7 Skrevet 13. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Unnskyld meg men... hvorfor er anal mer aktuelt enn vaginalt ved mensen? Er det eklere med blod enn avføring, liksom? Anonymkode: b19dd...fe8 Unnskyld meg, men hva er det for et merkelig spørsmål? Anonymkode: 9bd06...8ca 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #8 Skrevet 13. februar 2023 Synes ikke menn det er ekkelt å ha sex når man har mensen? Blir himla mye gris?! Ts: dere kan kanskje ha sex i dusjen? Anonymkode: 9bd06...8ca 1
cmd Skrevet 13. februar 2023 #9 Skrevet 13. februar 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Vi har hatt sex med mensen før, men jeg vil ikke at han skal føle seg "snytt". Vi har en avtale om at han kommer i kveld, bør jeg si i fra om at jeg har ått mensen? Selvsagt , du sier ifra. Så får dere bestemme om du kun "tilfredsstiller" ham eller om han tar deg også.... for eks. i bakhull 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #10 Skrevet 13. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Synes ikke menn det er ekkelt å ha sex når man har mensen? Blir himla mye gris?! Ts: dere kan kanskje ha sex i dusjen? Anonymkode: 9bd06...8ca Gitt at ts har normalt hly standard på hvem hen ligger med? Nei. Sex både er og skal være et «himla gris». Tåler man ikke gris så er man neppe mentalt gammel nok til å være etisk innenfor å ha sex med. Ts: har du lyst til å ha sex? Dersom ja: null problem. Jeg har aldri møtt en mann jeg har informert om min mensen-syklus, og ville nok ha avkortet bekjentskapet om jeg en gang i fremtiden skulle møte en av de få mennene som ønsker bli informert. Anonymkode: a8a1a...8b4 3
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #11 Skrevet 13. februar 2023 fjær skrev (7 minutter siden): Fordi man gjerne spyler seg før analsex? Så det ikke er noe avføring der. Kan fortsatt skje uhell vel? Anonymkode: b19dd...fe8 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #12 Skrevet 13. februar 2023 TS her. Jeg skrev det til han. Mest for min egen del, for å slippe å tenke så mye på det. Skrev at jeg har det ok med sex, men at vi alternativt kan møtes senere på uken/helgen. At det blir opptil han. Anonymkode: 4beb4...039
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #13 Skrevet 13. februar 2023 11 minutter siden, AnonymBruker said: Unnskyld meg men... hvorfor er anal mer aktuelt enn vaginalt ved mensen? Er det eklere med blod enn avføring, liksom? Anonymkode: b19dd...fe8 visste at noen kom til å kommentere det. kanskje ikke Ts vil ha penetrering i tissen når hun har mensen? Mye søl? Min kone liker ikke det, da er anal og/eller oral et godt alternativ. Anonymkode: 2d7f5...6a4 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #14 Skrevet 13. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): visste at noen kom til å kommentere det. kanskje ikke Ts vil ha penetrering i tissen når hun har mensen? Mye søl? Min kone liker ikke det, da er anal og/eller oral et godt alternativ. Anonymkode: 2d7f5...6a4 Hehe, beklager så mye da. Jeg bare lurer på om folk faktisk synes det ene er eklere enn det andre. Anonymkode: b19dd...fe8 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #15 Skrevet 13. februar 2023 Ja da sier du ifra. Bare skriv "Hei vil bare si fra at jeg fikk mensen i dag, du får bestemme selv om vi skal utsette det eller ikke" (så lenge du selv syns det er ok å ha sex med mensen, hvis du ikke vil det så skriver du at dere får utsette treffet) Anonymkode: 23d02...c55 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #16 Skrevet 13. februar 2023 Just now, AnonymBruker said: Ja da sier du ifra. Bare skriv "Hei vil bare si fra at jeg fikk mensen i dag, du får bestemme selv om vi skal utsette det eller ikke" (så lenge du selv syns det er ok å ha sex med mensen, hvis du ikke vil det så skriver du at dere får utsette treffet) Anonymkode: 23d02...c55 Takk 🙂 akkurat sånn jeg kjenner er riktig for meg. TS Anonymkode: 4beb4...039
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #17 Skrevet 13. februar 2023 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Synes ikke menn det er ekkelt å ha sex når man har mensen? Blir himla mye gris?! Ts: dere kan kanskje ha sex i dusjen? Anonymkode: 9bd06...8ca Aldri opplevd at menn syns det er ekkelt. Blir ikke gris heller så lenge man har hatt i tampong først, da er det ikke så mye blod inni. Bruker man bind er det gris.. Legge to håndkler under eller ha stående sex i dusjen, null stress. Men romantisk og langt foreplay med mye slikking utgår med mensen desverre Anonymkode: 23d02...c55 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #18 Skrevet 13. februar 2023 Just now, AnonymBruker said: Aldri opplevd at menn syns det er ekkelt. Blir ikke gris heller så lenge man har hatt i tampong først, da er det ikke så mye blod inni. Bruker man bind er det gris.. Legge to håndkler under eller ha stående sex i dusjen, null stress. Men romantisk og langt foreplay med mye slikking utgår med mensen desverre Anonymkode: 23d02...c55 Takk, det er sant. Jeg bruker ikke tampong. Det er et blodbad. Vi har opplevd det før. Om jeg rir han, er det Niagara Falls når jeg stiger av. TS Anonymkode: 4beb4...039
svartkatt Skrevet 13. februar 2023 #19 Skrevet 13. februar 2023 Hadde kanskje sagt ifra uansett.. men hvis han ikke bryr seg og har gjort det før spiller det vel ingen rolle med mindre du ikke er i form. 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #20 Skrevet 13. februar 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Takk 🙂 akkurat sånn jeg kjenner er riktig for meg. TS Anonymkode: 4beb4...039 Da sier du det som er riktig for deg 😊 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Takk, det er sant. Jeg bruker ikke tampong. Det er et blodbad. Vi har opplevd det før. Om jeg rir han, er det Niagara Falls når jeg stiger av. TS Anonymkode: 4beb4...039 Haha, da anbefaler jeg deg å ha i tampong i noen timer før sexen. Men blod vil det bli uansett Anonymkode: 23d02...c55 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå