AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #1 Skrevet 13. februar 2023 Vi har easygrow nature i vogna. Den siste uka har det vært 7-8 grader og det er det meldt fremover også. Det blir alt for varmt for henne å sove i vinterposen, selvom hun bare ligger med bomullsbody og strømpebukse😅 noen tips til en god overgangspose til vår og høst? Har sett litt på easygrow lyng. Erfaringer med den? Anonymkode: 8991a...d47
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #2 Skrevet 13. februar 2023 Vi var veldig fornøyd med easygrow lyng i høst Vi har også easygrow nord nå på vinteren. De dagene Lyng føltes litt kald tok jeg bare litt ekstra ull på baby eller la et ullteppe nedi (vi brukte nok høstposen et par uker for lenge før vi byttet til vinterposen) Jeg har ingen andre poser å sammenlikne med da. Men Lyng var lett å feste i vogna, jeg synes det er fint med bare 1 glidelås, den skal være litt vind og vanntett og jeg syntes den var myk og god. Anonymkode: e9a7f...532
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #3 Skrevet 13. februar 2023 Sorry, vi har samme som dere, Easygrow Nature ikke Nord...tror jeg 😄 Anonymkode: e9a7f...532
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #4 Skrevet 13. februar 2023 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Vi var veldig fornøyd med easygrow lyng i høst Vi har også easygrow nord nå på vinteren. De dagene Lyng føltes litt kald tok jeg bare litt ekstra ull på baby eller la et ullteppe nedi (vi brukte nok høstposen et par uker for lenge før vi byttet til vinterposen) Jeg har ingen andre poser å sammenlikne med da. Men Lyng var lett å feste i vogna, jeg synes det er fint med bare 1 glidelås, den skal være litt vind og vanntett og jeg syntes den var myk og god. Anonymkode: e9a7f...532 Høres bra ut! Tenker du at det går fint å bruke denne posen når det er 5-6-7-8 grader ute? Syns det er så vanskelig å vite hvordan jeg skal kle henne😂 nå har vi jo hatt nature hele vinter og er god kjent med hvor varm den er og hvilke klær hun må ha på etter temperatur. Med ny vognpose har jeg ikke snøring på hva jeg skal kle henne i😂 tenker uansett det blir lettere med tynnere pose og heller kle mer eller legge oppi pledd som du sier ja Anonymkode: 8991a...d47
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #5 Skrevet 13. februar 2023 Vi bruker voksi explorer (med lammeskinn under) på høst og vår når det er 10-ish grader, funker bra Anonymkode: 5019d...1c2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #6 Skrevet 13. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vi bruker voksi explorer (med lammeskinn under) på høst og vår når det er 10-ish grader, funker bra Anonymkode: 5019d...1c2 Dette ser ut som en vinterpose? Med dun og ull. Ikke akkurat det jeg var ute etter siden vi allerede har vinterpose, men takk for tips likevel😊 Anonymkode: 8991a...d47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå