AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #1 Skrevet 13. februar 2023 Hei, Jeg fullfører en bachelorgrad i journalistikk. Nå ser jeg for meg å studere videre innenfor litteratur- og språkfeltet. Jeg er litt på ville veier. Til tross for at jeg trives med journalistikken, har jeg lyst til å utvide horisonten og kanskje lande mer innenfor forlagsbransjen eller liknende. Nå vurderer jeg årsstudium i nordisk litteratur. Er det noen her som har studert et årsstudium i nordisk litteratur? Er dette å anbefale, eller er det mer anbefalt å fullføre en bachelorgrad? Hva sitter dere igjen med etter dette årsstudiumet? Noen tanker? Jeg vurderer også en mastergrad innenfor engelsk litteratur og kreativ skriving ved University of London City, men jeg er redd det blir for ensrettet å ta en grad innen engelsk. Mastergraden fokuserer jo på litteratur og kreativ skriving, men jeg vet ikke hva jeg får igjen for det. Jeg ønsker helst å fokusere på litteratur og språk/ kreativ skriving. Noen tips? :-) Takker så mye på forhånd. Anonymkode: 6ef1f...c35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå