Gå til innhold

Endelig over han...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Var deppa i et år nå. Eksen hadde en på si og jeg oppdaget det. Vet ikke når og hvorfor men plutselig er alt bra. Har det kjempe fint for tiden, bryr meg ikke lenger og har blitt kjent med en kjempe søt gutt. Vil ikke innlede noe forhold nå men det er så befriende.

Så til alle med kjærlighetssorg! Det går over til slutt. Vondt mens det varer men ikke gi opp.

Klem til alle her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Trineline

herrrlig for deg :D da...

Kjekt å se at det går oppoverbakke for noen her i livet, vi trenger noen gladinnlegg her også. Mye problemer til vanlig.

Kos deg masse, klem

Trineline :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er også endelig over'n....Var hemmelig forelsket i han i over seks år, men nå har det endelig "løsnet". Jeg vil virkelig anbefale alle å ta kontakt med sin "utkårede", da oppdager du kanskje hvilket drømmebilde du selv har skapt av han/hun...! Endelig ble jeg kvitt en "tung bør". Så nå skal livet leves igjen - og kanskje venter den virkelige drømmeprinsen også!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest 2

Jeg er ikke over han - tidvis på vei oppover og fremover, men har innimellom noen tilbakefall hvor jeg bare griner og griner... :roll:

MEN det er veldig godt å se at det går over en gang - jeg gleder meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Fint å høre!! Bra det finnes håp! jeg er ikke over ex`en enda, men ting ser heldigvis ikke fullt så svart ut som for 2 mnd siden....

:-S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...