AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #1 Skrevet 13. februar 2023 Kjenner jeg trenger en liten ferie etter mye arbeid siden nyttår. Hvor kunne du tenke deg i påsken uten samboer og barn? Tenker 10 dager får holde så jeg får et par dager med samboer og barn også. Trenger inspirasjon Anonymkode: a39e3...99a
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #2 Skrevet 13. februar 2023 Skiferie kanskje? Alpene? Er det ikke litt stusselig å være uten familien i påskehøytiden? Anonymkode: 0c8a1...b1e
Bombasi Skrevet 13. februar 2023 #3 Skrevet 13. februar 2023 (endret) Jeg ville tatt meg en fotballtur til England. Kanskje fått med meg et par kamper der, og ellers tatt meg en rundtur gjennom landet for å se. Eventuelt så ville jeg reist til Færøyene og/eller Island, bare for opplevelsens del. Ta med kameraet! Har også Frankrike som et ønsket feriemål, men vet ikke helt hva jeg skulle gjort der alene. Er nok bedre om man reiser i par. Endret 13. februar 2023 av Bombasi
Jdz Skrevet 13. februar 2023 #4 Skrevet 13. februar 2023 Kommer vel veldig an på hva du liker, men for min del handler det mest om å oppleve nye steder og jeg kan knapt huske å reist et sted jeg ikke likte meg. For meg er 10 dager litt lenge for soloferie, det kan bli litt ensomt, men det er selvsagt helt opp til deg.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #5 Skrevet 13. februar 2023 Nå er ikke jeg mann, men har en mann. Han har dratt flere ganger å til Storbritannia, på fotballkamper, pub, og litt andre ting som han og hans reisefølge liker. Han pleier å dra med sin sønn (som er midt i 20 årene) eller en kompis. Han har også dratt for å spille golf, men det spiller du kanskje ikke? Da har dratt bl.a til Spania. Biltur i Europa har de også tatt. Anonymkode: d66c0...2df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå