Gå til innhold

Droppet i siste liten🥶

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble plutselig ditchet av daten igjen. Sist uke var han syk og i dårlig form og dårlig humør. Nå skulle vi møtes ikveld. Kl 18.00. Så nå skriver han plutselig: jeg er ikke i humør nå for tiden, kanskje møtes en dag til sommeren. Senest igår skreiv han gleder meg til å treffes og kysse og kose sammen. Jeg svarte etter den avlysningen: oii avlyser 2 ganger på rad? Hvorfor sa ikke du ifra lenge før at du ikke føler for å møte meg.

Håper det går bra med deg.  Så svarte han; jeg er den beste versjonen av meg selv nå for tiden, så da vil jeg heller trekke meg,  så får vi ta kontakt igjen når sommeren kommer. Han har jo vært så på og snakket om film og sex, siden vi tenkte å være FF. I dårlig humør, og samtidig sier at han er den berste versjonen av seg selv. Jeg har ingen respekt for han. Hvorfor er noe  menn sånn? Kunne han ikke sagt igår: beklager jeg føler ikke for å møtes. Men i siste liten skriver han : vært  i dårlig humør i det siste?  Han har jo sikkert vært usikker hele tiden. Jeg er så oppgitt🥵

Anonymkode: 342b1...026

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør ikke være oppgitt av å bli ditchet av han. 

Du bør være glad for det. 

Han virker ikke helt i balanse, og lukter trøbbel lang vei. 

Gjør dette om til en mental seier foran et mentalt nederlag. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Da er det vel bare å slette og gå videre?
Fullt av slike menn, som lagrer flere damer som de holder sånn halvveis "varme" og interesserte, for å ha en portefølje å velge i - når det passer dem selv.

• Nyttig 1
Skrevet

Hadde bare skrevet "at til sommeren er jeg nok opptatt med en skikkelig mann" !

• Nyttig 1
Skrevet

Her ser du problemet med å tilby å være noens gratis-hore. Du vil bli behandlet som ett undermenneske han kan gjøre hva han vil med.

Anbefaler deg å slutte å være så høflig mot dette rasshølet.

Be han pakke sommerinvitasjonen sin langt opp i rasshølet og si du er helt enig i at det er best han holder seg for seg selv siden humørsykdommen hans er en allmenfarlig sykdom eller noe lignende. 

Anonymkode: d3f9c...f0e

Skrevet

Jo, jeg er enig med deg. Man avlyser ikke i siste liten uansett, nesten uansett.

Men, hadde jeg fått en melding om hvorfor jeg ikke sa det sist gang, altså at du hadde bebreidet meg, hadde jeg vært glad for at jeg avlyste. Jeg vil ikke ha på meg at jeg er årsaken til å kaste bort en annens tid. Orker ikke det ansvaret. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...