Gå til innhold

Hvor lenge må kattene være inne. Har flyttet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har flyttet og lurer på hvor lenge kattene må være inne? Er bare 2 uker siden jeg flyttet og han ene har minimal interesse får å ut så han blir nokk tregere ut men ho katten stiller seg mye med døren , tar labbene ut vist det er glipe og prøver å trykke seg mellom beina mine når jeg går ut og inn. Er det innafor og ha veranda døra oppe litt får henne? Er som sagt bare 2 uker siden jeg flyttet så er veldig usikker! Jeg kan jo legge blaudmat i skåla så det frister å løpe fort inn igjen og tenker bare en liten stund. Hun kjeder seg også fælt og blir litt får røff når hannkatten sover å hun flyr på han får å leke. De er 4-5 år gamle og har bodd hos meg fra de var 10-12 uker. Jeg tenkte egentlig å ha de inne 4 uker som jeg hadde sist jeg flyttet men hun ene kjeder seg veldig. Er ikke så langt fra der jeg flyttet fra ( 10 min bil i 80 sona)  er andre katter ute om det har noe å si. Hun er ikke så tøff med andre katter så vill tro hun løper inn vist de kommer bort 

Anonymkode: 7d7c9...276

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener det er en måneds tid eller deromkring.

Er det et alternativ at du tar henne med ut i bånd en tur eller to?

• Liker 1
Skrevet
Emmelise skrev (4 minutter siden):

Mener det er en måneds tid eller deromkring.

Er det et alternativ at du tar henne med ut i bånd en tur eller to?

Alltid bodd landlig så har aldri brukt bånd. Ja tror en mnde er da dyrebeskyttelsen anbefaler men da er jo katten også ny med eier om du skjønner så var derfor jeg lurte litt om det var nor innafor å sleppe ut en liten tur nå. Er ikke så vanskelig og se huset da jeg enda bor på landet men er jo ny plass så redd hun skal prøve å gå til det gamle hjemmet vårt. Virker trygg her da , koser og leker , spiser godt og bruker kassa 

Anonymkode: 7d7c9...276

Skrevet

Vi satte opp kattegård rundt bak huset så jeg bare kunne åpne verandaradøra for å slippe de ut. En midlertidig greie i et par uker uten at katta tilta.

Har du mulighet for det?

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...