Gå til innhold

Trenger anbefaling av flink og omsorgsfull fastlege i nærheten av Nesttun

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Vi er relativt nye i området, det vil si vi har bodd her i snart tre år - men har hatt relativt lite behov for å benytte fastlege. Nå som jeg først virkelig har behov for en fastlege med litt tak i og som evner å se de store bildet, viser det seg at hun jeg har virker til å være skivebom. Jeg, som er i midten av tredveårene, sitter faktisk hos vedkommende med følelsen av at jeg burde hatt med moren min til legetimene for å bli sett og hørt🙈Ser også på legelisten at hun generelt har svært dårlige anmeldelser, og mange av dem kjenner jeg meg igjen i. Er det noen som kan anbefale en god, sympatisk og flink fastlege i området? 

Anonymkode: a38a4...d02

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bor selv i området og har fastlege i Åsane. Er fornøyd, men lang reisevei. Har ikke noen tips, men da jeg vurderte å bytte fastlege til en i nærområdet hørte jeg om fastlegekrisen og at man kan risikere å ende opp ute  fastlege. Så da droppet jeg å se etter ny. 

Anonymkode: 97a64...4cb

Skrevet

Det et ingen ledige fastleger i Bergen, ville stått på liste til en eller annen i sentrum eller i Fana med ikke evig lang venteliste og håpet på at det ikke tar år. Verdens dårligste tidspunkt å skifte fastlege på dessverre 

Anonymkode: 7f345...f1c

Skrevet

Anbefaler Anders på Kokstad medisinske senter! Hadde han som lege da han jobbet på Os, og han er god som gull!

Anonymkode: 696fd...5bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...