powerpuffen Skrevet 13. februar 2023 #2 Skrevet 13. februar 2023 Hvorfor er du sammen med den personen når du er forelsket i noen andre? Det fortjener h*n ikke. 5
Hjelpsom Skrevet 13. februar 2023 #3 Skrevet 13. februar 2023 (endret) 20 minutter siden, AnonymBruker said: Eller hva? Anonymkode: 033cd...3a7 Da er det noe alvorlig galt. Er det slik at du ikke elsker din mann lenger? Hvorfor blir du i forholdet og forlenger det, jo lengre det varer jo vondere vil det bli for din mann når du bryter ut pga av at du er forelsket i andre. Han fortjener ikke dette og du burde slippe han løse inntil du vet hva du ønsker. Han fortjener vel en kvinne som elsker og er forelsket i han og ikke en kvinne som har vært forelsket i en annen mann i 1.5 år. Kunne forstått det om det bare var en liten forelskelse i korte blaff, er mange som opplever det i et langt samliv. Endret 13. februar 2023 av Useless 3
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #4 Skrevet 13. februar 2023 Ja, det må du jo vite selv? Anonymkode: e0191...3a5 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #5 Skrevet 13. februar 2023 Stakkars mann! Ja, det er galt at han er sammen med en kvinne som holder han for narr! Anonymkode: 36f6f...611 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #6 Skrevet 13. februar 2023 Useless skrev (4 timer siden): Da er det noe alvorlig galt. Er det slik at du ikke elsker din mann lenger? Hvorfor blir du i forholdet og forlenger det, jo lengre det varer jo vondere vil det bli for din mann når du bryter ut pga av at du er forelsket i andre. Han fortjener ikke dette og du burde slippe han løse inntil du vet hva du ønsker. Han fortjener vel en kvinne som elsker og er forelsket i han og ikke en kvinne som har vært forelsket i en annen mann i 1.5 år. Kunne forstått det om det bare var en liten forelskelse i korte blaff, er mange som opplever det i et langt samliv. Jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke elsker han lenger. Det er ingen spesifikk grunn til det. Jeg skulle ønske jeg kunne elske ham, men det gjør jeg ikke, åpenbart. Og denne andre mannen, jeg forstår ikke hvorfor jeg er så forelsket i han, jeg forstår ikke hva det er han gir meg som den andre ikke gjør. Jeg blir i forholdet i håp om at det skal gå over. Han aner ingenting. Anonymkode: 033cd...3a7 1
Hjelpsom Skrevet 13. februar 2023 #7 Skrevet 13. februar 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke elsker han lenger. Det er ingen spesifikk grunn til det. Jeg skulle ønske jeg kunne elske ham, men det gjør jeg ikke, åpenbart. Og denne andre mannen, jeg forstår ikke hvorfor jeg er så forelsket i han, jeg forstår ikke hva det er han gir meg som den andre ikke gjør. Jeg blir i forholdet i håp om at det skal gå over. Han aner ingenting. Anonymkode: 033cd...3a7 Hvilke følelser sitter du igjen med for din mann? Blir du bare fordi det er trygt inntil du vet hva du vil? Skjønner at du føler fortvilelse, men hvis du ikke ser muligheten til å elske mannen din igjen så bør du jo la han få mulighet til å finne seg en ny som elsker han. Hva med han du er forelsket i, er det noe som kan bli noe av? Hvilken relasjon har du til denne mannen?
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #8 Skrevet 13. februar 2023 Altså dette kan skje om en elsker mannen sin også. Men en må kutte kontakt med den andre helt, både på nett og virkelighet. Er det på jobb, bytt jobb. Unngå settinger der dere vil møtes. Har du vært utro allerede derimot bør du uansett la mannen din gå fri, men om er dette noe ukontrollert dritt i hodet ditt, velg en og kutt den andre helt. Anonymkode: 8a3c1...74a 1 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #9 Skrevet 13. februar 2023 Useless skrev (40 minutter siden): Hvilke følelser sitter du igjen med for din mann? Blir du bare fordi det er trygt inntil du vet hva du vil? Skjønner at du føler fortvilelse, men hvis du ikke ser muligheten til å elske mannen din igjen så bør du jo la han få mulighet til å finne seg en ny som elsker han. Hva med han du er forelsket i, er det noe som kan bli noe av? Hvilken relasjon har du til denne mannen? Overfor mannen min føler jeg bare tristhet og skyld. Jeg syns synd i ham. Han er en god mann som ikke fortjener at verden snart raser rundt ham. Jeg ønsker han bare godt, og føler fortvilelse for hva jeg utsetter han for uten at han vet det. Når det kommer til han andre, er jeg ganske sikker på at det er gjensidig, men han holder seg pent i bakgrunnen til jeg evt. er fri. Anonymkode: 033cd...3a7
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #10 Skrevet 13. februar 2023 Klarer du å skille mellom forelskelse og betatthet? 🤗 Anonymkode: cba37...da4 2
Hjelpsom Skrevet 13. februar 2023 #11 Skrevet 13. februar 2023 24 minutter siden, AnonymBruker said: Overfor mannen min føler jeg bare tristhet og skyld. Jeg syns synd i ham. Han er en god mann som ikke fortjener at verden snart raser rundt ham. Jeg ønsker han bare godt, og føler fortvilelse for hva jeg utsetter han for uten at han vet det. Når det kommer til han andre, er jeg ganske sikker på at det er gjensidig, men han holder seg pent i bakgrunnen til jeg evt. er fri. Anonymkode: 033cd...3a7 Da synes jeg det er på tide å ta valget. Akkurat nå virker det som du vil ha både pose og sekk. Du må ta et valg. Mannen din fortjener ikke å bli holdt på gress som nå. Hvis du vil ha den andre mannen og han venter på deg så avslutter du det forholdet du har. Det er jo direkte slemt av deg og fortsette å bruke av din manns tid til å finne en ny som faktisk elsker han. Du stjeler av hans tid og etter 1.5 år så er det på tide å slutte. Eller du kan velge og bli hos din mann, kutte helt ut den andre personen og prøve å finne kjærligheten igjen. Men for at det skal fungere må du kutte alle kanaler med den andre mannen. Hvis han står i kulissene vil du ikke slutte å være forelsket i han og du vil ikke finne tilbake kjærligheten til din mann.
Snok1 Skrevet 13. februar 2023 #12 Skrevet 13. februar 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Eller hva? Anonymkode: 033cd...3a7 Ja. Noe er galt.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #13 Skrevet 13. februar 2023 Useless skrev (Akkurat nå): Da synes jeg det er på tide å ta valget. Akkurat nå virker det som du vil ha både pose og sekk. Du må ta et valg. Mannen din fortjener ikke å bli holdt på gress som nå. Hvis du vil ha den andre mannen og han venter på deg så avslutter du det forholdet du har. Det er jo direkte slemt av deg og fortsette å bruke av din manns tid til å finne en ny som faktisk elsker han. Du stjeler av hans tid og etter 1.5 år så er det på tide å slutte. Eller du kan velge og bli hos din mann, kutte helt ut den andre personen og prøve å finne kjærligheten igjen. Men for at det skal fungere må du kutte alle kanaler med den andre mannen. Hvis han står i kulissene vil du ikke slutte å være forelsket i han og du vil ikke finne tilbake kjærligheten til din mann. Du har helt rett, og jeg vet det. Allikevel klarer jeg ikke å ta en avgjørelse. Jeg bestemmer meg og ombestemmer meg hver annen dag. Anonymkode: 033cd...3a7 1
Hjelpsom Skrevet 13. februar 2023 #14 Skrevet 13. februar 2023 45 minutter siden, AnonymBruker said: Du har helt rett, og jeg vet det. Allikevel klarer jeg ikke å ta en avgjørelse. Jeg bestemmer meg og ombestemmer meg hver annen dag. Anonymkode: 033cd...3a7 Da lurer jeg på om du kanskje ikke har mistet alle følelsene for din mann. Eller så er det at du ikke vil "ødelegge" for han. For dere begges del må du finne ut av dette. 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #15 Skrevet 13. februar 2023 Useless skrev (48 minutter siden): Da lurer jeg på om du kanskje ikke har mistet alle følelsene for din mann. Eller så er det at du ikke vil "ødelegge" for han. For dere begges del må du finne ut av dette. Enten det, eller så vil jeg ikke på grunn av familien, barna og alt vi har bygget sammen gjennom mange års samliv. Anonymkode: 033cd...3a7
Hjelpsom Skrevet 13. februar 2023 #16 Skrevet 13. februar 2023 (endret) 24 minutter siden, AnonymBruker said: Enten det, eller så vil jeg ikke på grunn av familien, barna og alt vi har bygget sammen gjennom mange års samliv. Anonymkode: 033cd...3a7 Skjønner den. Men du trenger ikke miste familien, jeg er nylig separert og har kjempegodt forhold til familien til exen min. De er som min egen familie. Barna er det vel kanskje verre med. Nå vet jeg ikke hvordan dere har det hjemme, om det blir en del småkranglig eller at barna ser/merker at dere ikke har det perfekt sammen. Min 11-åring har taklet separasjonen bra. Mye bedre en meg, jeg var helt knust da hun forlot meg. Men vi samarbeider fint om han og det har ikke vært noe problem. Det man har bygget opp trenger jo ikke rase sammen og kan bygges opp igjen på hver sin kant. Det er i allefall sånn jeg prøver å tenke. Det er en stor avgjørelse for deg, og du vet hva du har men ikke hva du får. Det kan nok være svært vanskelig å bryte opp og så angre seg i ettertid. Du bør kanskje fortelle han at du trenger litt tid for deg selv. Særbo for en periode slik at du kan finne ut hva du egentlig vil. Han blir nok meget såret da også, men det kunne jo vært en løsning for deg siden du er så ubestemt. Endret 13. februar 2023 av Useless 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #17 Skrevet 13. februar 2023 Nei, det må ikke være noe galt. Det er helt normalt. Anonymkode: f1e2a...a86 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #18 Skrevet 13. februar 2023 definér "forelsket" Anonymkode: 04cfd...c70
Hjelpsom Skrevet 13. februar 2023 #19 Skrevet 13. februar 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Du har helt rett, og jeg vet det. Allikevel klarer jeg ikke å ta en avgjørelse. Jeg bestemmer meg og ombestemmer meg hver annen dag. Hva er det du føler at du mangler fra mannen din? Er dere kjærlige med hverandre, har dere god sex? Gjør dere ting sammen? Klemmer dere hverandre? Prater dere nok sammen? Eller er det ting ved han som du ikke "klarer". F.eks mye krangling? Mye sinne fra han? Han gjør ingenting hjemme osv? Det at han er en snill mann trenger ikke bety at han ikke gjørt ting mot deg som han kanskje ikke er klar over. Fremfor alt har du da eventuelt pratet med han om hva som kanskje mangler eller er et problem i samlivet deres? Er det noe jeg har lært så er dårlig komunikasjon døden for et samliv, samme med mye krangling og sinne etc. Uten god komunikasjon om slike ting forsvinner kjærligheten.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #20 Skrevet 13. februar 2023 Useless skrev (23 minutter siden): Hva er det du føler at du mangler fra mannen din? Er dere kjærlige med hverandre, har dere god sex? Gjør dere ting sammen? Klemmer dere hverandre? Prater dere nok sammen? Eller er det ting ved han som du ikke "klarer". F.eks mye krangling? Mye sinne fra han? Han gjør ingenting hjemme osv? Det at han er en snill mann trenger ikke bety at han ikke gjørt ting mot deg som han kanskje ikke er klar over. Fremfor alt har du da eventuelt pratet med han om hva som kanskje mangler eller er et problem i samlivet deres? Er det noe jeg har lært så er dårlig komunikasjon døden for et samliv, samme med mye krangling og sinne etc. Uten god komunikasjon om slike ting forsvinner kjærligheten. Jeg savner kjærlighet, nærhet, at han ser meg, lytter, ser meg i øynene, får med seg hva jeg forteller, og ikke minst, god sex. Anonymkode: 033cd...3a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå