AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #81 Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Expert med dun er varm. Andre liggeunderlag går helt fint på sommerstid men å reise bort en uke uten noe reserveunderlag hadde jeg ikke gjort! Dessuten er det alltid praktisk med skumunderlag å sitte på når man lager mat eller slenge seg ned på for å spise/slappe av ute. Anonymkode: 181fe...b94 Exped skulle det stå Anonymkode: 181fe...b94
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #82 Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Expert med dun er varm. Andre liggeunderlag går helt fint på sommerstid men å reise bort en uke uten noe reserveunderlag hadde jeg ikke gjort! Dessuten er det alltid praktisk med skumunderlag å sitte på når man lager mat eller slenge seg ned på for å spise/slappe av ute. Anonymkode: 181fe...b94 Jepp, det er den jeg har, og jeg bruker den til alt det, jeg har med stoltrekket. Og feltreparasjonskit. Anonymkode: c074c...553
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #83 Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Expert med dun er varm. Andre liggeunderlag går helt fint på sommerstid men å reise bort en uke uten noe reserveunderlag hadde jeg ikke gjort! Dessuten er det alltid praktisk med skumunderlag å sitte på når man lager mat eller slenge seg ned på for å spise/slappe av ute. Anonymkode: 181fe...b94 Da skal jeg sjekke ut det! 😊 Anonymkode: 972f1...e51
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #84 Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 13.2.2023 den 10.04): Har noen har bare hatt lyst til å «melde seg helt av samfunnet en liten uke? Og enda viktigere; har noen gjort det? Jeg vurderer å ta en uke/ noen dager i en eller annen skog eller på fjellet i nærheten av et fjellvann og bare være helt alene. Har ikke for mye friluftserfaring, så jeg må øve meg med en natt i ny og med først. Bor forøvrig på Østlandet, så må jo litt unna her. Tror det hele grunner i en meget stressende hverdag og jobbsituasjon, og jeg føler på et voldsomt behov for det primitive. Ønsker gjerne erfaringsdeling og råd om noen har! ☺️ Anonymkode: 972f1...e51 Alle bør gjøre dette av og til. For å ikke miste kontakten med naturen og sansene. Anonymkode: 4a82f...b14 1 3
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #85 Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Da skal jeg sjekke ut det! 😊 Anonymkode: 972f1...e51 Husk å søke på exped, ikke expert 🙃 Og det må være den med dun, ikke syntetisk fyll. Og for guds skyld, ikke dra noen steder uten et feltreparasjonskit, en skarp stein under teltduken kan stoppe hele turen ellers. Hvis du ikke har noe i mot den ekstra vekten, så anbefaler jeg også stolkittet. Anonymkode: c074c...553 1
Tiuren Skrevet 24. februar 2023 #86 Skrevet 24. februar 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Husk å søke på exped, ikke expert 🙃 Og det må være den med dun, ikke syntetisk fyll. Og for guds skyld, ikke dra noen steder uten et feltreparasjonskit, en skarp stein under teltduken kan stoppe hele turen ellers. Hvis du ikke har noe i mot den ekstra vekten, så anbefaler jeg også stolkittet. Anonymkode: c074c...553 Jeg har exped med syntetfyll, helt topp det Mulig dun er bedre, men høst/sommer /vår er syntet helt topp. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå