AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #61 Del Skrevet 23. februar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg har en del, men trenger enmannstelt (det vi har er alt for stort), hengekøye med nett, tarp og fiskestang 😊 Anonymkode: 972f1...e51 Jeg ville valgt enten telt eller hengekøye og tarp. Ikke begge deler. Godt liggeunderlag er verdt å investere i. Og termos og ullundertøy, regntøy, og varme støvler😁 Anonymkode: 74f79...3b3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 23. februar 2023 #62 Del Skrevet 23. februar 2023 8 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har en del, men trenger enmannstelt (det vi har er alt for stort), hengekøye med nett, tarp og fiskestang 😊 Anonymkode: 972f1...e51 Jeg har et helsport 2mannstelt jeg bruker om jeg skal gå alene (eller med noen jeg ikke er redd for å ligge tett med ), disse får man ofte på tilbud ned imot en tusenlapp. Etter min mening det letteste teltet man får for fornuftig med penger. Og ikke mye å tjene vektmessig på 1mannstelt https://www.xxl.no/helsport-nordmarka-2-tomannstelt-gronn/p/1133560_1_style?page=1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #63 Del Skrevet 23. februar 2023 Er det ikke bedre å leie seg en avsidesliggende hytte, om du vil være i fred? Det er tørrere og tryggere. Du kan ta dagsturer rundt hytta, fiske i nærmeste vann (sjekk fiskekort-reglene i distriktet). Hytter har gjerne følge av enten en hyttedo inne (sånn tørrbrenner) eller utedo utenfor. Enklere å få gjort sitt fornødne. Pengene hytta koster i leie, sparer du inn fordi du ikke trenger å kjøpe primus, telt, sovepose, utstyr til telting osv. Anonymkode: f7623...144 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #64 Del Skrevet 23. februar 2023 Tiuren skrev (1 minutt siden): Jeg har et helsport 2mannstelt jeg bruker om jeg skal gå alene (eller med noen jeg ikke er redd for å ligge tett med ), disse får man ofte på tilbud ned imot en tusenlapp. Etter min mening det letteste teltet man får for fornuftig med penger. Og ikke mye å tjene vektmessig på 1mannstelt https://www.xxl.no/helsport-nordmarka-2-tomannstelt-gronn/p/1133560_1_style?page=1 Ja, dette teltet er absolutt aktuelt! Tusen takk for tipset! 😊 Anonymkode: 972f1...e51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #65 Del Skrevet 23. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, dette teltet er absolutt aktuelt! Tusen takk for tipset! 😊 Anonymkode: 972f1...e51 Du bør satse på telt når du drar for en uke. Det er slitsomt å sove bananformet så lenge. Og hvis det er mygg og du vil flykte unna så har du bedre bevegelsesfrihet i et telt. Anonymkode: 181fe...b94 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #66 Del Skrevet 23. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det ikke bedre å leie seg en avsidesliggende hytte, om du vil være i fred? Det er tørrere og tryggere. Du kan ta dagsturer rundt hytta, fiske i nærmeste vann (sjekk fiskekort-reglene i distriktet). Hytter har gjerne følge av enten en hyttedo inne (sånn tørrbrenner) eller utedo utenfor. Enklere å få gjort sitt fornødne. Pengene hytta koster i leie, sparer du inn fordi du ikke trenger å kjøpe primus, telt, sovepose, utstyr til telting osv. Anonymkode: f7623...144 Jeg er litt ute etter friluftsopplevelsen med telt/hengekøye. Jeg ønsker å oppleve følelsen av å få til dette på egen hånd ☺️ Jeg var veldig ofte på slike turer som barn med familien min, men voksenlivet tok meg fullstendig 😄 Nå vil jeg finne gleden ved friluft igjen og etterhvert ta med meg barna mine også. Akkurat nå trenger jeg å gjøre det alene, mens mannen har sagt at han tar ungene med på noe annet mens jeg camper 😄 Anonymkode: 972f1...e51 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #67 Del Skrevet 23. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er det ikke bedre å leie seg en avsidesliggende hytte, om du vil være i fred? Det er tørrere og tryggere. Du kan ta dagsturer rundt hytta, fiske i nærmeste vann (sjekk fiskekort-reglene i distriktet). Hytter har gjerne følge av enten en hyttedo inne (sånn tørrbrenner) eller utedo utenfor. Enklere å få gjort sitt fornødne. Pengene hytta koster i leie, sparer du inn fordi du ikke trenger å kjøpe primus, telt, sovepose, utstyr til telting osv. Anonymkode: f7623...144 To veldig forskjellige opplevelser, det å sove ute, og det å ha hytte. Anonymkode: 74f79...3b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #68 Del Skrevet 23. februar 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Ja, villsvin er skikkelig på hugget etter kvinner. Best å holde seg hjemme. Anonymkode: db561...5c3 Bjørn? Elg? Anonymkode: 652a9...ec4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 23. februar 2023 #69 Del Skrevet 23. februar 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Bjørn? Elg? Anonymkode: 652a9...ec4 Det er Bjørn og Elg (vokalisten?) som er mest redd.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #70 Del Skrevet 23. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Løftet vekk en stein, og bæsjet i gropa. La steinen tilbake over etterpå. Tok med papiret i søppelpose. Papiret brant jeg på bålet senere. (Det var i tidsrommet det var lov å brenne bål). Siste natta teltet jeg ved avtalt møteplass. Det var flere fiskere / teltere i nærheten. Da bæsjet jeg inne i teltet, i en pose. Og hev det i en offentlig container på vei hjem. 😳 Anonymkode: 74f79...3b3 Dette er grunnen til at jeg ikke gidder å campe. Det er så styr. Anonymkode: b4387...ac9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #71 Del Skrevet 23. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette er grunnen til at jeg ikke gidder å campe. Det er så styr. Anonymkode: b4387...ac9 Det styret tok 1 minutt😅 De resterende 23 timene og 59 minuttene merket jeg ikke noe til det. Anonymkode: 74f79...3b3 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #72 Del Skrevet 23. februar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det styret tok 1 minutt😅 De resterende 23 timene og 59 minuttene merket jeg ikke noe til det. Anonymkode: 74f79...3b3 Hvis du gjemmer det godt så tar det ikke lang tid før ubleket dopapir forsvinner, det er det som er lettest nedbrytbart. Jeg pleier å finne et hull og gjør alt nedi der. Tar en pinne og stapper alt nedi hullet, inn i sprekken, under steinen. Men gjør det avsides steder, ikke rett utmed vannkanten liksom. Anonymkode: 181fe...b94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvist Skrevet 23. februar 2023 #73 Del Skrevet 23. februar 2023 Ville stukket innom dnt. De har kart, turforslag og utstyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #74 Del Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Se filmen Wild, på Disney plus, til inspirasjon 😊 jeg har nettopp sett den, og fikk lyst å ta en langtur selv. Anonymkode: fad74...e0d Dette blir jo veldig annerledes enn min tur skal være, men så filmen i går. Den er jo på en måte inspirerende likevel, selv om jeg er mer ute etter friluftsopplevelsen 😊 Anonymkode: 972f1...e51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #75 Del Skrevet 24. februar 2023 Hvor på Østlandet tenker du ? Anonymkode: 54328...31a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #76 Del Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvor på Østlandet tenker du ? Anonymkode: 54328...31a Jeg er fleksibel 👌🏻 Men gjerne i nærheten av ferskvann som jeg kan frisk i 😊 Tåler fint å gå i terreng. Ønsker minst mulig folk, helst ingen, i nærheten. Og ingen villsvin, som har vært et tema i tråden her tidligere 😄 Anonymkode: 972f1...e51 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #77 Del Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg er fleksibel 👌🏻 Men gjerne i nærheten av ferskvann som jeg kan frisk i 😊 Tåler fint å gå i terreng. Ønsker minst mulig folk, helst ingen, i nærheten. Og ingen villsvin, som har vært et tema i tråden her tidligere 😄 Anonymkode: 972f1...e51 *fiske i, skulle det stå ☺️ Anonymkode: 972f1...e51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #78 Del Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg er fleksibel 👌🏻 Men gjerne i nærheten av ferskvann som jeg kan frisk i 😊 Tåler fint å gå i terreng. Ønsker minst mulig folk, helst ingen, i nærheten. Og ingen villsvin, som har vært et tema i tråden her tidligere 😄 Anonymkode: 972f1...e51 Sjekk ut Finnemarka, skogsområde i Drammen. Egen Facebook-side med mange turtips, «finnemarkas venner». Anonymkode: 54328...31a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #79 Del Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): skikkelig liggeunderlag (oppblåsbart er for kaldt). Det kommer an på hva slags oppblåsbart liggeunderlag det er. Jeg har et oppblåsbart liggeunderlag som er knallvarmt, men det er også knalldyrt😅 Anonymkode: c074c...553 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #80 Del Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det kommer an på hva slags oppblåsbart liggeunderlag det er. Jeg har et oppblåsbart liggeunderlag som er knallvarmt, men det er også knalldyrt😅 Anonymkode: c074c...553 Expert med dun er varm. Andre liggeunderlag går helt fint på sommerstid men å reise bort en uke uten noe reserveunderlag hadde jeg ikke gjort! Dessuten er det alltid praktisk med skumunderlag å sitte på når man lager mat eller slenge seg ned på for å spise/slappe av ute. Anonymkode: 181fe...b94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå