AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #1 Skrevet 13. februar 2023 Jeg et helt melkehvit på halsen og brystet. Mens i ansiktet har jeg litt mer farge/rødhet. Ser dumt ut, og har til nå maskert det ved å bruke selvbruning på kroppen. Men er så lei av det nå. Finnes det noe produkt som kan lysne huden min i ansiktet sånn at det matcher fargen på resten av kroppen? Finnes det en litt lett bbcream feks som er effektiv her? Anonymkode: fd759...fec
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #3 Skrevet 13. februar 2023 Å du har lyst å omfavne din bleke hud ja😀 Hvorfor bruke engelske ord når vi bor i Norge ? Anonymkode: c2ac5...fc1 3
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #4 Skrevet 13. februar 2023 Beklager. Hadde vært veldig fint å få noen svar som er relevant til det jeg spør om Anonymkode: fd759...fec
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #5 Skrevet 13. februar 2023 Hvis du er ung, så ville jeg unngått blekende og lysnende kremer. Disse gjør huden sensitiv og du kan få mørke flekker av solen. Bruk heller solkrem og vanlig ansiktskrem med fukt. Skuespillere med melkehvit hud i ansiktet er sminket. De har helt sikkert naturlig litt rødhet/farge de også❤️ Anonymkode: 00776...7a7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå