AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #1 Skrevet 13. februar 2023 Noen som vet hva som menes når Nav skriver at saken min nå ligger i kø for å innstilles på 100% ufør? Prøver å spørre veileder på NAV man har ikke fått noe svar ennå. Har vært til arbeidsrettet rehabilitering og det er etter dette Nav skrev denne setningen. Anonymkode: afcb1...2ec
Hjelpsom Skrevet 13. februar 2023 #2 Skrevet 13. februar 2023 (endret) Da ligger den i kø i systemet. Det er mange saker og nå ligger du i den store køen over saker som skal avgjøres. Det er frustrerende men sånn er det. Det ser ut som saken er ferdigbehandlet og det anbefales ufør, men det må gjøres offisielt - men ikke quote meg på det. Den saksbehandleren din synes jeg kunne gjort jobben sin og sjekket opp dette. Det er jo hen som kan finne ut av det. Men det er også vanlig, hver gang jeg stiller spørsmål til nav så får jeg som oftest svada svar og linker til sider jeg ikke kan komme inn på fordi de sakser fra sitt system der de er innlogget og de sidene har jo ikke vi tilgang til. Endret 13. februar 2023 av Useless
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #3 Skrevet 13. februar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Noen som vet hva som menes når Nav skriver at saken min nå ligger i kø for å innstilles på 100% ufør? Prøver å spørre veileder på NAV man har ikke fått noe svar ennå. Har vært til arbeidsrettet rehabilitering og det er etter dette Nav skrev denne setningen. Anonymkode: afcb1...2ec Saken ligger til behandling,dvs, det er mange fremfor deg. De ser ikke at du klarer å jobbe,og vil innstille på at du blir ufør. Anonymkode: 33731...73c 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #4 Skrevet 13. februar 2023 Takker for svar. Er 50 % ufør fra før så hadde jo håper å klare å være i jobb de resterende. Men etter flere år nå med mye sykemeldinger og sviktende helse så er det en lettelse å ikke måtte *sloss* med Nav i tillegg. Anonymkode: afcb1...2ec
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #5 Skrevet 13. februar 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Noen som vet hva som menes når Nav skriver at saken min nå ligger i kø for å innstilles på 100% ufør? Prøver å spørre veileder på NAV man har ikke fått noe svar ennå. Har vært til arbeidsrettet rehabilitering og det er etter dette Nav skrev denne setningen. Anonymkode: afcb1...2ec Hva slags arbeidsrett rehab? Legen min vil sende meg til Air klinikken, men det ligger i kortene at jeg skal bli delvis ufør? Anonymkode: 6fa6a...b40
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #6 Skrevet 13. februar 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Hva slags arbeidsrett rehab? Legen min vil sende meg til Air klinikken, men det ligger i kortene at jeg skal bli delvis ufør? Anonymkode: 6fa6a...b40 Jeg var til arbeidsrettet rehabilitering hos A2G I Bergen. På siden deres står: Formål: Arbeidsrettet rehabilitering skal styrke den enkeltes arbeidsevne og bidra til mestring av helserelaterte og sosiale problemer som hindrer deltakelse i arbeidslivet. Målet med tiltaket er at deltaker skal komme i eller forbli i arbeid. Veileder på A2G kom frem til at jeg nå har 0 restarbeidsevne. Anonymkode: afcb1...2ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå