Gå til innhold

Tror jeg får være fornøyd med en elsker.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kvinne 50+ single på 10 året innser at jeg antagelig aldri vil finne kjæreste. Truffet så mange nå de siste 5 åra og ingen treffer meg på noe vis.

Nå har jeg fått en 29 åring etter meg i lengre tid. Vurderer å gi han en sjanse. Kanskje det beste jeg kan få ser det ut til🙄. Dritt lei hele dating opplegget. Men savner kroppskontakt, vennskap og nærhet. 

Flere som har endt opp med noe sånt for en periode ? 

Anonymkode: 9c781...22f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er egentlig mest fascinert over at man våkner opp og bestemmer seg for dette en grytidlig morgen. Og ikke over et glass vin fredags kveld. 

Men, om det gir deg litt underholdning, fantasi eller ikke, you do you. 

Anonymkode: bfcaf...124

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er egentlig mest fascinert over at man våkner opp og bestemmer seg for dette en grytidlig morgen. Og ikke over et glass vin fredags kveld. 

Starta 4.30 på jobb så kjeda meg😂

Anonymkode: 9c781...22f

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er derfor vi drikker vin på fredager.. 

Anonymkode: 568c0...8f1

• Liker 1
Skrevet

Du kan jo teste det ut? Kun du kjenner deg. Sånt fungerer ikke for meg, jeg må være oppriktig interessert i en person for å klare å tenne på han. Men ser ikke noe galt i et sånt forhold så lenge begge er inneforstått med hva det er og selv tar ansvar for sine følelser. Jeg har til tider ønsket at jeg kunne få noe sånt til å fungere, siden det har vært langt i mellom at man møter en mann som virkelig fanger interessen ja.

Skrevet
Engel skrev (2 minutter siden):

Du kan jo teste det ut? Kun du kjenner deg. Sånt fungerer ikke for meg, jeg må være oppriktig interessert i en person for å klare å tenne på han. Men ser ikke noe galt i et sånt forhold så lenge begge er inneforstått med hva det er og selv tar ansvar for sine følelser. Jeg har til tider ønsket at jeg kunne få noe sånt til å fungere, siden det har vært langt i mellom at man møter en mann som virkelig fanger interessen ja.

Sier meg enig her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...