Magwen Skrevet 13. februar 2023 #1 Skrevet 13. februar 2023 https://www.vg.no/annonsorinnhold/kondomeriet/arcwave-host-2022/ Er det så bra som annonsen vil ha det til.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #2 Skrevet 13. februar 2023 Womanizer! Aldri hørt om😂 Så nei, det har jeg ikke. Foretrekker ekte vare! Men har du prøvd? Anonymkode: 230c7...42f
Snok1 Skrevet 13. februar 2023 #4 Skrevet 13. februar 2023 Nei, og jeg er skeptisk. Jeg har én gang forsøkt en sjømannsbrud, og det var ikke noe for meg
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #5 Skrevet 13. februar 2023 Jeg syntes den er fantastisk. Orgasmen er awsome og langt mer intens en hva du klarer å få til med hånda eller med en kvinne/partner. Nei. Jeg sier ikke at man erstatter en partner med den. Men til selve orgasmens intensitet isolert sett, så slår den en hver partner. De beste leketøyene i dag er helt fantastisk. Gjør ting med kroppen som et annet menneske ikke er i stand til rent fysiologisk. Anonymkode: 0bd92...699 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #6 Skrevet 13. februar 2023 Ikke prøvd. Men kjøper kanskje etterhbert. Har mye artig, men kommer alltid tilbake til magic wand. Kommer ila. 10 min med den. Må ha undertøy eller klær på meg, for den blir for intens rett på penishodet. Anonymkode: 25771...860
Hjelpsom Skrevet 13. februar 2023 #7 Skrevet 13. februar 2023 6 hours ago, Magwen said: https://www.vg.no/annonsorinnhold/kondomeriet/arcwave-host-2022/ Er det så bra som annonsen vil ha det til. Den fungerer meget bra når du blir vant til den. Første gang var ikke en høydare. Hvis jeg skal klage på noe så er det at silent funksjonene ikke fungerer særlig bra. Men slår du av den så er den god.
Sphere Skrevet 13. februar 2023 #8 Skrevet 13. februar 2023 Kunne godt tenke meg å forsøke, har hørt mye bra om den. Det tar visst litt tid å bli vant til den, men da blir den visstnok helt fantastisk.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #10 Skrevet 13. februar 2023 Dama blir veldig opptatt ett par måneder, så denne er kanskje ikke så dum 🤔😂 Anonymkode: 192aa...4d5
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #11 Skrevet 13. februar 2023 8 minutter siden, Sphere said: Kunne godt tenke meg å forsøke, har hørt mye bra om den. Det tar visst litt tid å bli vant til den, men da blir den visstnok helt fantastisk. Jeg var vilt begeistret på første forsøk. Men nå har jeg enormt mye av følsomheten og responsen min på de få kvadratcentimeterne Arcwave Ion setter inn alt på å stimulere. Derfor måtte jeg bare ha den, og hadde positive forventninger. Den skuffet ikke! Hvis man er litt god på edging og liker stimuli akkurat på frenulum/strengen og rundt der, byr den på store doser av intens nytelse...!!! Brukte den sist for noen timer siden, og det småkribler litt der ennå... Får bare brukt den når jeg er alene hjemme, da hverken den eller jeg er lydløse når den er i bruk... Anonymkode: 1e250...873 1
Magwen Skrevet 13. februar 2023 Forfatter #12 Skrevet 13. februar 2023 Har ikke prøvd den selv. Kom tilfeldigvis over annonsen i natt, når jeg ikke fikk sove. Kona kjøpte noe son lignet og den skuffet meg. Så den havnet i søpla. Til dere som har prøvd. Hvordan fungerer den??.
Friluftsmann70 Skrevet 14. februar 2023 #13 Skrevet 14. februar 2023 Fungerer ok, men når jeg er alene er det hånda som fremdeles fungerer best. Men en fin leke til avveksling.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #14 Skrevet 14. februar 2023 Womanizer funker like bra for menn som for damer. En litt annen type orgasme når man får noe som vibrerer på punktet under penishodet. Ganske deilig når man klarer å sprute uten å måtte dra dra frem og tilbake som man vanligvis gjør. Anonymkode: 6b5b6...f3e
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #15 Skrevet 14. februar 2023 Kunne tenkt meg å kjøpt denne til mannen, siden han kjøpte womanizer til meg! Men hvordan funker den på en som er medisinsk omskåret? (Det er ingen forhud) Noen som har det samme og erfaring ? Anonymkode: fa778...f2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå