Gå til innhold

Sur og angst pga min lave/vanlige intelligens

Anbefalte innlegg

Skrevet

Virker som vi med vanlig intelligens blir slaver for resten. Jeg er sint på meg selv for at jeg ikke klarer å finne smutthull. System må vi ha, ellers hadde det vært kaos. 
Men det verste er å havne i gjennomsnittet. Det er der det er flest og med andre ord mest venting. Køen er lang der det er flest. 
Jeg er også dritt lei at om du trenger eksperthjelp til noe så blir du satt over til en ny person som ikke kan hjelpe deg. Jeg er lei av de tekniske problemene som oppstår også, som forsinker hele prosesser. 
Jeg er lei av at ansvaret skal ligge på brukeren, når det sitter folk og har betalt for å liksom hjelpe deg. De finner alltid en unnskyldning for å ikke hjelpe deg, men skylder på at man skulle satt seg inn i alt selv. Er man syk så klarer man kanskje ikke alt sånt, og er man frisk så er det likevel deres forbanna betalte jobb å hjelpe brukeren. 
Så.. derav intelligensen. Blir dere ikke deprimert av å være gjennomsnittlige/lav intelligente?

Anonymkode: 512b6...fed

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dramaqueen

Anonymkode: 8d7e9...17f

Skrevet

Det du ikke helt har tenkt på er at vi som er over middels intelligente, vi blir skikkelig deprimerte. Dum og glad FTW. 

Anonymkode: 86c18...b1d

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det du ikke helt har tenkt på er at vi som er over middels intelligente, vi blir skikkelig deprimerte. Dum og glad FTW. 

Anonymkode: 86c18...b1d

Hvorfor det? Dere kan jo lure de andre. Og nyte veldig godt av det.

Gjest Inverto
Skrevet

Siden du er anonym så tar jeg sjansen på å spør: hva er IQen din?
Du sier den er lav eller middelmådig.
Du trenger ikke svare spørsmålet, men om du gjør det så kommer jeg ikke til å dømme eller mobbe deg

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Virker som vi med vanlig intelligens blir slaver for resten. Jeg er sint på meg selv for at jeg ikke klarer å finne smutthull. System må vi ha, ellers hadde det vært kaos. 
Men det verste er å havne i gjennomsnittet. Det er der det er flest og med andre ord mest venting. Køen er lang der det er flest. 
Jeg er også dritt lei at om du trenger eksperthjelp til noe så blir du satt over til en ny person som ikke kan hjelpe deg. Jeg er lei av de tekniske problemene som oppstår også, som forsinker hele prosesser. 
Jeg er lei av at ansvaret skal ligge på brukeren, når det sitter folk og har betalt for å liksom hjelpe deg. De finner alltid en unnskyldning for å ikke hjelpe deg, men skylder på at man skulle satt seg inn i alt selv. Er man syk så klarer man kanskje ikke alt sånt, og er man frisk så er det likevel deres forbanna betalte jobb å hjelpe brukeren. 
Så.. derav intelligensen. Blir dere ikke deprimert av å være gjennomsnittlige/lav intelligente?

Er du pen i det minste da?

Anonymkode: cf5d9...6f4

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hvorfor det? Dere kan jo lure de andre. Og nyte veldig godt av det.

Det å være lur gjør en jo ikke automatisk til en banditt da.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...