AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #1 Skrevet 13. februar 2023 Føler meg sykt ulykkelig. Allerede så tidlig inne i relasjonen 2-3 mnd ilag, og forholdet er så dårlig. Jeg liker han, men han er jo blitt så kjedelig. Under hele datingen brydde han seg masse om meg, spurte ofte om hvordan dagen har vært om jeg har sovet godt, tilbød seg å hente meg fra byen eller etter jobb. Nå som vi har blitt sammen og de dagene vi ikke møtes, gir han blaffen i meg. Han flørter ikke en gang med meg gjennom tekst. Jeg føler meg ikke sett. Han vil aldri finne på noe utenfor hjemmet mitt. Han vil alltid være hjemme hos meg. Jeg spør hvordan det gikk på jobb. Han spør aldri om noe som helst. Det eneste han sender meg er rare meldinger som: vis rumpa, eller du skal suge meg neste gang. jeg sender alltid fine meldinger, viser interesse for jobben hans, spør om ting. Jeg spør: hvordan gikk trening. Da svare han kort: gikk fint. Så da svarer jeg: så bra. Og etterpå avsluttes samtalen. Etter noen timer spør han kanskje om et bilde av meg. Da svarer han: du er digg Men dette er gørrkjedelig han nekter å kommunisere. Om jeg spør om hvorfor han er sånn, så svarer han bare med et rødt hjerte på snap, han nekter å svare på mitt spm. Jeg vet at han ikke er med andre. Da han er veldig introvert og asosial. Han vil ikke en gang overnatte fordi han sover dårlig med andre. Og når jeg sier at jeg vil forlate forholdet så blir han sur og sier: at jeg ikke kommer til å finne bedre enn han, og at han kommer til å stalke meg og kanskje bruke litt vold om jeg noen gang forlate han dvs ikke la meg være i fred. jeg har spurt om han vil gå tur ute, nei han vil ikke. Ikke kino, kun være hjemme og kose med meg. Eneste som er bra at han er kosete og kjærlig når han er med meg. Han vil kysse på meg og sånt. Og flørter med meg. Men jeg føler meg så sykt undertrykt på en måte. Det er stor aldersforskjell mellom oss. Ikke minst så sliter han også med ereksjonen sin, han får aldri boner nesten, og han gidder helller aldri å gå tur i parken, pga han mener det er da masse folk. Vi har sjeldent sex. Han blir fort sint og han tar seg nær av ting. Jeg bare vurderer å si at jeg har møtt en annen en, da innser han tapet av meg? 🥹 og jeg har sagt til han at jeg har tvilt på forholdet lenge. Han må vite hva han går glipp av. Anonymkode: a16a2...946
Epplekiwi Skrevet 13. februar 2023 #2 Skrevet 13. februar 2023 (endret) veldig mange sier "bare dump han!" her inne, men helt seriøst ville jeg sagt at det er det du burde gjøre. Du trenger ikke å få han til og forstå hva han går glipp av. Var ikke dette jeg forventet når jeg leste at han er "kjedelig" , han er egoistisk og bryr seg kun om seg selv. Endret 14. februar 2023 av Epplekiwi typo 4
John McClane Skrevet 13. februar 2023 #3 Skrevet 13. februar 2023 Et klassisk eksempel på ulikhetene mellom kvinner og menn hvor dere ikke kan forstå hverandre.Her er det masse ulikheter som skaper avstand mellom dere og som aldri vil tettes om ikke dere prater, snakker, viser og får hverandre til å vite hvorfor jeg gjør slik og du slik.. Om du har forklart og prøvd å få han til å skjønne uten at du har oppnådd annet enn 'sug meg neste gang' så er det en seig materie du har funnet deg og kanskje du skal være glad du er ung og brukte kort tid på ham? Se etter en annen av samme rase du, let til du finner😆 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #4 Skrevet 13. februar 2023 Hvorfor så mye drama? Hvorfor skal han vite hva han gikk glipp av, hvorfor late som du har møtt noen ny? Du ble lurt. Nå ser du hvordan han er. Ikke bor dere sammen. Ikke sover han over engang. Er jo bare å sende en melding, si det er slutt og ønske han lykke til videre. Thank you, neeext Anonymkode: 91dd3...ad1 7
Bålkaffe Skrevet 13. februar 2023 #5 Skrevet 13. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Føler meg sykt ulykkelig. Allerede så tidlig inne i relasjonen 2-3 mnd ilag, og forholdet er så dårlig. Jeg liker han, men han er jo blitt så kjedelig. Under hele datingen brydde han seg masse om meg, spurte ofte om hvordan dagen har vært om jeg har sovet godt, tilbød seg å hente meg fra byen eller etter jobb. Nå som vi har blitt sammen og de dagene vi ikke møtes, gir han blaffen i meg. Han flørter ikke en gang med meg gjennom tekst. Jeg føler meg ikke sett. Han vil aldri finne på noe utenfor hjemmet mitt. Han vil alltid være hjemme hos meg. Jeg spør hvordan det gikk på jobb. Han spør aldri om noe som helst. Det eneste han sender meg er rare meldinger som: vis rumpa, eller du skal suge meg neste gang. jeg sender alltid fine meldinger, viser interesse for jobben hans, spør om ting. Jeg spør: hvordan gikk trening. Da svare han kort: gikk fint. Så da svarer jeg: så bra. Og etterpå avsluttes samtalen. Etter noen timer spør han kanskje om et bilde av meg. Da svarer han: du er digg Men dette er gørrkjedelig han nekter å kommunisere. Om jeg spør om hvorfor han er sånn, så svarer han bare med et rødt hjerte på snap, han nekter å svare på mitt spm. Jeg vet at han ikke er med andre. Da han er veldig introvert og asosial. Han vil ikke en gang overnatte fordi han sover dårlig med andre. Og når jeg sier at jeg vil forlate forholdet så blir han sur og sier: at jeg ikke kommer til å finne bedre enn han, og at han kommer til å stalke meg og kanskje bruke litt vold om jeg noen gang forlate han dvs ikke la meg være i fred. jeg har spurt om han vil gå tur ute, nei han vil ikke. Ikke kino, kun være hjemme og kose med meg. Eneste som er bra at han er kosete og kjærlig når han er med meg. Han vil kysse på meg og sånt. Og flørter med meg. Men jeg føler meg så sykt undertrykt på en måte. Det er stor aldersforskjell mellom oss. Ikke minst så sliter han også med ereksjonen sin, han får aldri boner nesten, og han gidder helller aldri å gå tur i parken, pga han mener det er da masse folk. Vi har sjeldent sex. Han blir fort sint og han tar seg nær av ting. Jeg bare vurderer å si at jeg har møtt en annen en, da innser han tapet av meg? 🥹 og jeg har sagt til han at jeg har tvilt på forholdet lenge. Han må vite hva han går glipp av. Anonymkode: a16a2...946 Kjære, jeg håper du har tatt vare på det jeg hevet ut i teksten din, om dette kom på melding? Ingen, absolutt ingen, oppegående, snill og god person vil true med å stalke deg og bruke vold mot deg når du er så ulykkelig i forholdet at du vil avslutte det. Ingen. Kom deg vekk mens du enda kan. 3 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #6 Skrevet 13. februar 2023 Her har du fått mange gode, kloke svar. Lytt til dem🙂 Anonymkode: 4a1b8...d9b
John McClane Skrevet 13. februar 2023 #7 Skrevet 13. februar 2023 Vet du, når han truer med stalking og vold så er det på tide å anmelde ham for dette! Vet du, slike bøller prøver å styre og holde nede kvinner med sin truende og bøllete adferd. De har ikke lykke å gi kvinner når de oppfører seg slik, du må helt seriøst ta dette på alvor når trusler er inne i bildet. Jeg ville anmeldt, det er også en fin måte å bryte opp helt. Få besøksforbud, ikke la han bølle seg fremover! 2
Hjelpsom Skrevet 13. februar 2023 #8 Skrevet 13. februar 2023 6 hours ago, AnonymBruker said: Og når jeg sier at jeg vil forlate forholdet så blir han sur og sier: at jeg ikke kommer til å finne bedre enn han, og at han kommer til å stalke meg og kanskje bruke litt vold om jeg noen gang forlate han dvs ikke la meg være i fred Dette sier jo alt. Denne utalelsen gjør alt annet du har skrevet uvesentlig. Dette er ikke en mann som er stabil på noen måte og han trenger hjelp fra proffesjonelle. Dette er et forhold som aldri kommer til å fungere for deg og du må rett og slett bryte ut. Neste gang du nevner å bryte til han bør du aktivere opptak på mobilen og ta vare på dette til du bryter ut. Og er du oppriktig redd for at han da kan gjøre alvor av dette går du til politiet med den informasjonen så snart bruddet er et faktum. Nå vet man jo ikke om det bare er prat, men det er lurt å ta det alvorlig likevel! 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #9 Skrevet 13. februar 2023 Han er en usjarmerende slask. Gidder jo ingenting. Viser ikke respekt, og er tvers igjennom gørrkjedelig. Få han bort fra livet ditt. Han tilfører bare negativitet! OG, dette blir bare verre fremover. Slike menn har ikke selvinnsikt. Anonymkode: 1a057...767 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #10 Skrevet 13. februar 2023 Du kan ikke få en bedre enn han? Jeg er sikker på at 90% av mennene det ute er bedre enn en voldelig psycho stalker! Bare slå opp. Du trenger ingen god unnskyldning, og du trenger ikke å få han til å bli enig. Slå opp på meldinger, så du får evt trusler tilbake skriftlig. Så svarer du at nå går du til politiet med det. Og at du anbefaler han å holde seg unna deg. Anonymkode: d18c3...193
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #11 Skrevet 13. februar 2023 Altså. Det er jo mye bedre å være alene enn å være sammen med noen som gjør deg ulykkelig? Anonymkode: e4da2...fd6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå