AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #1 Del Skrevet 13. februar 2023 Jeg hadde mensen sist den 15 januar, og hadde i følge appen eggløsning 31 januar og skulle egentlig ikke ha mensen igjen før den 16 februar igjen. Men i går dukket det opp hinsides mensen smerter, og masse blod (beklager for detaljer🙈) Og jeg skjønte med engang at det var mensen som kom. Men jeg kan ikke skjønne det, for jeg har aldri opplevd at mensen kommer 5 dager før tiden🤔 syklusen min er veldig ustabil, men så ustabil at den kommer FØR tia, det har den ikke gjort. Jeg tenkte først at jeg hadde festeblødning, men det kan ikke være det?? har tatt 4 smertestillende i dag, for det har vært skikkelig vondt😭 Forresten så prøver vi å bli gravide og har prøvd det lenge nå. Anonymkode: aef87...29a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #2 Del Skrevet 13. februar 2023 Helt normalt. Anonymkode: 70611...4f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 13. februar 2023 #3 Del Skrevet 13. februar 2023 Om du har ustabile mens nå du ikkje gå etter app. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 13. februar 2023 #4 Del Skrevet 13. februar 2023 Normalt. Er nok mensen ja. Går ikke an å stole på apper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå