AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #1 Skrevet 12. februar 2023 Har et sårt ønske om flere barn. Har 2 fra før og akkurat nå har jeg ingen kjæreste heller. Blir 32 i år og føler tiden begynner å renne ut. Hadde satt grensen ved 30 år, men flyttet den til 35 etter jeg hadde fått mine 2 første, men er jo ikke lenge til jeg er 35 heller. Og jeg ønsker meg gjerne 2 barn til 😮💨 Høres utakknemlig ut når jeg allerede har 2 barn, men mitt ønske er uansett flere barn. Hva tenker dere burde være grensen på å få barn? Når er man for gammel? Vil jo helst finne meg kjæreste/samboer først også. Ikke bare finne en random type for å få barn 😂 Anonymkode: b1feb...ccc
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #2 Skrevet 13. februar 2023 Først og fremst må du jo tenke på de to barna du har. Skal du få ny kjæreste og samboer, må du vite at dette er en person som også vil være en god steforelder. Slike ting tar tid og ikke noe man burde forhaste for å rekke å få flere barn. Jeg ville tenkt at skjer det så skjer det, det er ikke noe du kan planlegge nå uansett. Treffer du en god mann, må dere først være kjærester en stund. Så kan han introduseres for barna dine og du må se at kjemien er god begge veier. Så må det jo gå enda litt tid før man flytter sammen og ser hvordan det fungerer, før man eventuelt kan planlegge flere barn. Kjenner flere som har fått barn etter 35, det er ikke uvanlig. Hvilke forhold som ligger til rette for å få flere er vel egentlig viktigere enn alder her, så lenge du er fruktbar og har god helse. Ta det som det kommer. Anonymkode: a8d7f...c34 2
fru Alving Skrevet 13. februar 2023 #3 Skrevet 13. februar 2023 Du er i hvert fall ikke for gammel for å få flere barn. Men støtter den som sa, tenk på de du har. Har du bra økonomi? mange barn er dyrt! Har barna dine noen utfordringer som gjør at de krever mer? Har de en far som stiller opp for dem. Jeg ville mye heller tatt vare på de barna jeg har, og sørget for dem enn å få to til fordi det er så koselig med barn. Vi kjenner vel alle noen som har startet opp et nytt barnekull med ny mann som aldri skulle gjort det. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå