Gå til innhold

Menn og Wordfeud

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

1504914043_Screenshot_20221122_210519_WordfeudPremium.thumb.jpg.0fa232b487ea6aaea9a295be0c567748.jpg

Anonymkode: f215b...2f3

Æsj. 

Anonymkode: 361c9...0e2

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Motspiller: hei

Meg: Hei jeg er her kun for spilling

Motspiller:kjerring

😂😂😂

Anonymkode: 74a14...0bc

• Liker 4
Skrevet

Er det så rart da? Tenker kvinner må takke seg selv litt. Nå er jeg i et godt etablert forhold, men fy så mange kvinner det er på wordfeud som er sulten på «ett eller annet».

Da jeg spilte chattet jeg med flere kvinner som dro samtalen over i seksuell retning, ville utveksle snap, hadde kvinner som sendte meg onanerings-filmer fra badet mens mannen satt uvitende stua osv 😂

Merk jeg tok aldri initiativ til noe prat selv, annet enn høflighets-fraser. 

Anonymkode: 19824...e87

Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

, ville utveksle snap, hadde kvinner som sendte meg onanerings-filmer fra badet mens mannen satt uvitende stua osv 😂

De sendte jo ikke filmer på Wf, så her har du allerede etablert en kontakt utenfor spillet. Hva så du for deg? Utveksle oppskrifter?  

Anonymkode: 7cceb...3b4

• Liker 5
Skrevet

Jeg opplever at mange av kvinnene jeg får opp ikke er så interessert i å spille med meg. Endel av de har bare avsluttet spillet med en gang. Så er nok ikke bare mannfolka som vil flørte der inne😉 

Anonymkode: a7eec...163

• 9 måneder senere...
Skrevet
Million skrev (På 13.2.2023 den 9.35):

Har spilt i to år med en fremmed fyr nå, og vi har holdt chat-funksjonen på nivået "god jul" eller lignende bare. Eller en gratulerer, etter et spesielt vellykket legg som ga høy poengsum.

Men EN gang har han sendt et forslag i chatten om å møtes fordi han hadde veiene forbi Oslo, der jeg bor. Jeg tror han bor nordpå. Ikke visste jeg at jeg hadde fortalt han at jeg bor i Oslo, men det må jeg vel ha gjort siden han visste det?

Er ikke det litt creepy? Om du ikke tror du har skrevet hvor du bor? Eller, hvis du vet han er nordfra så har dere vel veksla litt info.

Jeg har også spilt med et par fast i et par år. Aldri skrevet noe med dem.

Noen har skrevet til meg, har bare latt være å svare. Noen har gratulert med seieren, da har jeg takka. Eller noen skriver takk for spillet, svarer da. En beklaget et grovt ord han la og. Føles veldig meningsløst å drive å chatte der..

Anonymkode: 9e158...864

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.2.2023 den 0.46):

ratingen min er relativt høy.

Anonymkode: f215b...2f3

Betaler dere for å se rating?

Skrevet

Jaa!! Trodde jeg var alene om det! 

Anonymkode: 0cf6f...ac8

Skrevet

Opplever ikke så mye kontakt fra menn, prøvde å lage wordfued for en stund siden, men er elendig i ord spill, så tørr ikke spille med noen 😂🥲 

Anonymkode: e91c2...60e

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Er ikke det litt creepy? Om du ikke tror du har skrevet hvor du bor? Eller, hvis du vet han er nordfra så har dere vel veksla litt info.

Jeg har også spilt med et par fast i et par år. Aldri skrevet noe med dem.

Noen har skrevet til meg, har bare latt være å svare. Noen har gratulert med seieren, da har jeg takka. Eller noen skriver takk for spillet, svarer da. En beklaget et grovt ord han la og. Føles veldig meningsløst å drive å chatte der..

Jo, det er litt creepy, men som sagt... det er gått over to år og jeg har antageligvis (uten å huske det) fortalt han en eller annen gang at jeg bor i Oslo. Jeg kan ikke skjønne hvordan ellers han vet det, for jeg har ikke mitt fulle navn som brukernavn der, og har i hvert fall IKKE fortalt han hva jeg heter (han vet fornavnet for det er spillernavnet mitt).

Uansett, han har ikke spurt om å treffes eller sendt meg flere sånne personlige meldinger siden jeg ikke svarte på den han sendte om å møtes. Vi spiller fremdeles Wordfeud hver dag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...