Gå til innhold

Menn og Wordfeud

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Fotball, ja! Men da er det jo ikke rart! Det fungerer jo som fluepapir på mannfolk! 

Anonymkode: 6449c...795

Så bilde av en fotball gir menn rett til å sjekke meg opp?🙄

Anonymkode: 53647...241

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har spilt i to år med en fremmed fyr nå, og vi har holdt chat-funksjonen på nivået "god jul" eller lignende bare. Eller en gratulerer, etter et spesielt vellykket legg som ga høy poengsum.

Men EN gang har han sendt et forslag i chatten om å møtes fordi han hadde veiene forbi Oslo, der jeg bor. Jeg tror han bor nordpå. Ikke visste jeg at jeg hadde fortalt han at jeg bor i Oslo, men det må jeg vel ha gjort siden han visste det? Uansett, jeg visste ikke hvordan jeg skulle formulere et høflig avslag, men jeg tenkte tydeligvis over saken for lenge, for han slettet plutselig den chatten der han spurte. Så fortsatte spillet som før.

Dette er et halvt år siden nå, så jeg er glad spillingen vår kunne fortsette selv etter den fadesen hans.

Har vært borti andre tilfeldige spillere, fremmede menn, som innleder nesten umiddelbart en chat etter at spillet startet, med spørsmål om hvordan det går, "hvem er du" og sånne ting. De gidder jeg ikke svare. Da blir det ganske åpenbart at de var ikke ute etter spill, men damer (det synes på spillernavn og bildet mitt at jeg er dame), og så avslutter de spillet og blir borte. 

Det er virkelig ikke en eneste arena her i verden der menn ikke prøver seg på damene de kommer borti....!

Endret av Million
  • Liker 5
Skrevet
Million skrev (5 minutter siden):

Har spilt i to år med en fremmed fyr nå, og vi har holdt chat-funksjonen på nivået "god jul" eller lignende bare. Eller en gratulerer, etter et spesielt vellykket legg som ga høy poengsum.

Men EN gang har han sendt et forslag i chatten om å møtes fordi han hadde veiene forbi Oslo, der jeg bor. Jeg tror han bor nordpå. Ikke visste jeg at jeg hadde fortalt han at jeg bor i Oslo, men det må jeg vel ha gjort siden han visste det? Uansett, jeg visste ikke hvordan jeg skulle formulere et høflig avslag, men jeg tenkte tydeligvis over saken for lenge, for han slettet plutselig den chatten der han spurte. Så fortsatte spillet som før.

Dette er et halvt år siden nå, så jeg er glad spillingen vår kunne fortsette selv etter den fadesen hans.

Har vært borti andre tilfeldige spillere, fremmede menn, som innleder nesten umiddelbart en chat etter at spillet startet, med spørsmål om hvordan det går, "hvem er du" og sånne ting. De gidder jeg ikke svare. Da blir det ganske åpenbart at de var ikke ute etter spill, men damer (det synes på spillernavn og bildet mitt at jeg er dame), og så avslutter de spillet og blir borte. 

Det er virkelig ikke en eneste arena her i verden der menn ikke prøver seg på damene de kommer borti....!

Er egentlig litt usikker på hva jeg mener her... Altså om man har hatt mye kontakt med noen i to år så vil jeg ikke kalle det en fadese om en spør om treffes i virkeligheten en gang det passer. På den annen side; om dere bare hadde korte formelle kommentarer så er det kanskje litt rart. Men det må ikke bli slik at en hver uskyldig henvendelse er helt krise. 

Anonymkode: f2fcd...310

• Liker 4
Skrevet

Åh, det er ikke bare menn. Men jeg tipper nok at andelen av "self proclaimed nice guys" er stor, og at andelen av menn på sjekkern er svært mye større

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er egentlig litt usikker på hva jeg mener her... Altså om man har hatt mye kontakt med noen i to år så vil jeg ikke kalle det en fadese om en spør om treffes i virkeligheten en gang det passer. På den annen side; om dere bare hadde korte formelle kommentarer så er det kanskje litt rart. Men det må ikke bli slik at en hver uskyldig henvendelse er helt krise. 

Hadde det vært "helt krise" hadde jeg ikke fortsatt å spille med han etter den henvendelsen. Men han har ikke prøvd noe lignende siden, kun korte og nøytrale meldinger om noe ikke-så-personlige greier osv, så da er det greit for meg. 

Jeg har årstallet jeg er født i brukernavnet mitt på Word feud, og han har tydeligvis sitt også, to år yngre enn meg bare, så han tenkte vel det var ikke utenkelig at vi kunne være "en passelig bra match" da...

Greia er jo den at de fleste kvinner spiller Wordfeud for å spille det spillet, ikke for å bli kjent med menn! Men mennene ser det åpenbart ofte som en sjanse til å kapre seg et kvinnfolk eller fler?

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Helt utrolig hvor enkelte mannfolk prøver seg, mange er virkelig desperate. Det er mannfolk som prøver seg på kjæresten på en app for å dele tips om bøker, husker ikke hva den heter, men lo så høyt naboen hørte det når jeg fikk vite om det. 

Så ja, hva faen feiler det dere egentlig? Hvor desperat er det mulig å bli🤣

Anonymkode: 6bd5b...baa

De opptatte mennene er mest desperate. De single hører vi knapt fra.

Anonymkode: 7b035...efe

Skrevet
Million skrev (23 minutter siden):

Jeg har årstallet jeg er født i brukernavnet mitt på Word feud, og han har tydeligvis sitt også, to år yngre enn meg bare, så han tenkte vel det var ikke utenkelig at vi kunne være "en passelig bra match" da...

Evt var det ingen andre baktanker enn at det hadde vært hyggelig å treffe noen man har hatt kontakt med et par år. Men nå føler jeg meg noe naiv og jeg leter kanskje etter litt usannsynlige forklaringer.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Evt var det ingen andre baktanker enn at det hadde vært hyggelig å treffe noen man har hatt kontakt med et par år. Men nå føler jeg meg noe naiv og jeg leter kanskje etter litt usannsynlige forklaringer.

Ikke når man har hatt så lite kommunikasjon og vennskapelig chatting som vi hadde. Hadde vi chattet omtrent daglig og blitt kjent på den måten over tid, kunne jeg forstå at man vil etter hvert ha lyst til å møte en man anser som venn. Men det var ikke noe sånt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Helt utrolig hvor enkelte mannfolk prøver seg, mange er virkelig desperate. Det er mannfolk som prøver seg på kjæresten på en app for å dele tips om bøker, husker ikke hva den heter, men lo så høyt naboen hørte det når jeg fikk vite om det. 

Så ja, hva faen feiler det dere egentlig? Hvor desperat er det mulig å bli🤣

Anonymkode: 6bd5b...baa

Desverre er det for noen mulig å bli for desperat, men det hører til sjeldenheten blant vanlige menn som sitter alene hjemme med en jobb som ikke krevde høyere utdannelse. Den plutselig overgangen der du som en vanlig brøytebilsjåfør, transportør etc plutselig sitter der med en høyere utdannet person som kan snakke fletta av deg når det gjelder tunge politiske saker f.eks. under en date kan skremme dem fleste menn og fanden på flatmark. I tillegg skal rekke en topptur før jobben så har mange helt forkastet ideen på gidde å gå på date for å føle seg evt underkua. Nå drar jeg det ekstremt, men vet det sitter mange menn der ute som har slått seg til ro med ett liv i ensomhet. Da må jeg bare beklage på deres vegne at dere blir utsatt for sånne overgrep av verste karakter på WF. 

Anonymkode: a2705...dcc

Skrevet

I alle dager. 

Kvinner spammes ned av uønskede meldinger både på Wordfeud, Twitter, Insta og tilogmed på Finn fra gjerne eldre menn.

Hva er det som skjer? Har dem noensinne fått napp på dette? Tvilsomt!

Jeg beklager på det sterkeste på vegne av mannerasen. Hvis jeg kan kalle disse for menn da. Er ikke sikker.  

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Tråden er ryddet for identifiserende innhold og svar til dette. 

Perelandra, mod.  

Skrevet

Byttet profilbilde til et random kattebilde, og Nice som ikke speiler til et bestemt kjønn. Før det var det mange henvendelser. Jeg er så klart ikke på wf for å flørte, så det opplevdes bare invaderende egentlig. 

Anonymkode: e69e3...4f7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.2.2023 den 9.31):

Spilt Wordfeud i 12 år, ALDRI opplevd at noen har sjekket opp eller i det hele tatt prøvd å starte en samtale. Kun chattet for å kommentere rare ord, takke for spillet o.l.

Har et kjønnsnøytralt nick, og et generelt bilde av landskap/blomster/dyr (bytter litt).

Skjønner ikke at dette kan være et problem for folk 😄 Dere som sliter med dette, har dere «fint» profilbilde av dere selv, eller hva?

Anonymkode: 4ecbf...ec2

Igjen, tenker at det er de med lav rating som er utsatt for dette, da disse som bruker appen som sjekkearena tydeligvis ikke er særlig opptatt av spillet.  Så hvis du spiller, og er god, treffer du ikke på slike. 

Anonymkode: c3da2...145

Skrevet
On 2/13/2023 at 9:18 AM, AnonymBruker said:

Ja, hva feiler det dere menn? 

Det mistet jeg oversikten over for lenge siden. 

Anonymkode: 4b4be...063

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.2.2023 den 9.23):

Jeg har så vanskelig bilde og nick at de færreste tipper at jeg er dame. Men de som tror jeg er dame, haha, full sjekkings!

Hei! Hva gjør du? Hvem der? Har du bilde? Er du gammel? Snap? Hva liker du å gjøre på kveldstid? 

Anonymkode: b3dd3...2b2

Hva er egentlig et vanskelig bilde?

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.2.2023 den 0.32):

Hva er det som feiler menn som skriver på Wordfeud? Verre enn Tinder.. Andre med samme erfaring? 

Anonymkode: b3434...d4a

Flere kvinner som skriver til meg også. Men bare "takk for spillet", "gratulerer med seieren", "god jul" og slikt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.2.2023 den 9.31):

Spilt Wordfeud i 12 år, ALDRI opplevd at noen har sjekket opp eller i det hele tatt prøvd å starte en samtale. Kun chattet for å kommentere rare ord, takke for spillet o.l.

Har et kjønnsnøytralt nick, og et generelt bilde av landskap/blomster/dyr (bytter litt).

Skjønner ikke at dette kan være et problem for folk 😄 Dere som sliter med dette, har dere «fint» profilbilde av dere selv, eller hva?

Anonymkode: 4ecbf...ec2

Nei, jeg har foto av hunden min.

Anonymkode: f215b...2f3

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.2.2023 den 14.31):

Igjen, tenker at det er de med lav rating som er utsatt for dette, da disse som bruker appen som sjekkearena tydeligvis ikke er særlig opptatt av spillet.  Så hvis du spiller, og er god, treffer du ikke på slike. 

Anonymkode: c3da2...145

Treffer stadig på slike selv om ratingen min er relativt høy.

• Liker 2
Skrevet

869677288_Screenshot_20221122_211457_WordfeudPremium.thumb.jpg.766988250bb029e6aeb2e98a7b6f4f5e.jpg

Skrevet

1504914043_Screenshot_20221122_210519_WordfeudPremium.thumb.jpg.0fa232b487ea6aaea9a295be0c567748.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...