Gå til innhold

Kan jeg slette familie fra Facebook eller er det barnslig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har brutt kontakt med min far og søster da det er giftige relasjoner for meg og jeg måtte ta et standpunkt. Min far har litt kontakt med barnebarna uten å involvere meg, da de er såpass store til å ha kontakt selv. Våres relasjon skal ikke gå utover barna. Men min søster er ikke noe noen av oss trenger i livet vårt. Vi er venner på Facebook. Er det barnslig av meg å slette hun der? Jeg ønsker bare å få hun helt bort. Hun legger ikke ut mye, men plutselig dukker det opp noe liksom. Og jeg har heller egentlig ikke lyst til at hun skal se hva jeg legger ut. Men jeg vil ikke være den barnslige. 

Trenger ærlig svar, er det greit å slette? 

Anonymkode: 48c5d...094

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du føler at de ikke gir deg noe godt, så trenger du heller ikke å ha de i livet ditt. Dette gjelder alle relasjoner.

• Liker 2
Skrevet
Jaytee skrev (3 minutter siden):

Hvis du føler at de ikke gir deg noe godt, så trenger du heller ikke å ha de i livet ditt. Dette gjelder alle relasjoner.

Ikkesant, derfor jeg har brutt med dem og sagt rett ut til dem at jeg ikke vil ha noe kontakt lengre. Men samboeren min mente det var barnslig å slette dem fra Facebook, så jeg ble usikker og ønsker ikke fremstå som barnslig. 

Anonymkode: 48c5d...094

Skrevet

Du kan eventuelt slutte å følge familiemedlemmet, da får du hen ikke opp i feeden din. Og du kan velge å sette hen på begrenset listen(info her), da får de ikke se hva du poster. Eller så kan du fjerne de som venn, det er du som bestemmer hvem du vil ha på facebook 🙂

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg har en svigerinne som har slettet meg som fb venn flere ganger. Ikke veldig hyggelig. I hvertfall når du ikke vet hvorfor

Anonymkode: 917a9...b07

Skrevet

Du har jo allerede brutt kontakten i det virkelige liv. Så det er jo bare rart å skulle ha dem som venner på Facebook. 

• Liker 5
Skrevet

Hvis du syns det er et vanskelig valg så kan du begrense hva de kan se på din profil og hva du poster og du trenger heller ikke følge dem

Anonymkode: c7954...4e8

Skrevet

Nei sånt gjør man ikke om det ikke har skjedd mord eller lignende. Det er tross alt søstra di.

Anonymkode: 94e6d...830

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nei sånt gjør man ikke om det ikke har skjedd mord eller lignende. Det er tross alt søstra di.

Anonymkode: 94e6d...830

Ts har allerede brutt kontakten med sin søster. 

Skrevet

Det er bare FB, så slett de om det er best for deg. 
Jeg har slettet en del på FB, enten fordi jeg ikke kjenner de lenger eller fordi jeg ikke ønsker de skal se hva jeg legger ut. 
De fleste har så mange på FB at de ikke merker om en har slettet de uansett. 
Om noen sletter meg på FB, så gjør det ingenting, tar det ikke særlig personlig for å si det slik. 

Anonymkode: 244cb...724

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Man har ikke brutt kontakten helt når man fortsatt følger med på hverandre i sosiale medier. 

Anonymkode: 36b6a...89e

• Liker 1
Skrevet

Jeg ble slettet av en veninne; en som hele tiden bedyrer hvor viktig jeg er for henne😅Så du kan slette søsteren din ts, når relasjonen er som den er…

Anonymkode: d3414...9f4

Skrevet

Lag ny fb konto å la den gamle bare stå urørt om du ikke klarer å slette.

Anonymkode: 0fe0e...96a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...