Gå til innhold

Alle jeg møter er TOXIC hva gjør jeg galt? hjelppppp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så lite unna på å bare gi opp alt og folk nå, jeg er lei! Hva er det jeg gjør galt, hvorfor møter jeg bare på toxice folk som bare vil meg vondt? Det går både for gutter og jenter? Har jeg bare dårlig uflaks? Hvis det er snakk om en fyr så er han utro mot meg eller toxic, eller en løgner, det er jo umulig å vite at han er en slik person i starten, fordi når vi først blir sammen er han en super fin fyr som ikke varsling i det hele tatt, og jeg behandlet han bra osv, men alt var bare en skuespill fra hans sin side, han lekte bare med mine følelser. Samme med jente venniner, de sprer dårlige rykter, og er bare overfladiske og vil kun henge med meg når de ser jeg har folk rundt eller når jeg ser xtra «pen» ut, de baksnakker andre til meg og baksnakker sikkert meg til andre, bare ikke noe ekte venner, også er det sånn at jeg har trodd noen av dem er ekte, men etterpå fant ut at de snakker drit bak min rygg. Er det flere som har opplevd dette og hva er grunnen? Burde jeg bare flytte til et annet by, er det denne byen som er problemet, eller var jeg bare uheldig med menneskene jeg møter i livet mitt? Jeg vet virkelig ikke hvor ting går galt.

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ei sånn venninne. Var hun som var problemet og trodde oppriktig at det var alle andre. 

Anonymkode: 9c952...2b4

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Du er fellesnevneren. Om alle rundt deg er toxic så får du revurdere dine egne handlinger

Anonymkode: f50f5...761

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet

Noen ganger hjelper det å ta ett minutt å tenke over om det egentlig er deg selv som er problemet. 

• Nyttig 1
Skrevet

Du er nok toxic du også siden du bare tiltrekker deg slike. Like barn leker best!

Anonymkode: 1e261...6b0

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hadde ei sånn venninne. Var hun som var problemet og trodde oppriktig at det var alle andre. 

Anonymkode: 9c952...2b4

Hva gjorde hun som var problemet? Fordi jeg har ikke gjort noe for at han skal være utro, eller at jeg har venner som baksnakker andre og eller meg.

Skrevet
Jaytee skrev (11 minutter siden):

Noen ganger hjelper det å ta ett minutt å tenke over om det egentlig er deg selv som er problemet. 

Hvordan er jeg problemet da?

Skrevet

Du er fellesnevneren. Da tenker jeg at du enten trekkes mot toxic folk, eller at du godtar mer enn andre. Eller kanskje du mistolker eller misforstår det som skjer rundt deg. Han snakket med ei annen jente = han var utro. Hun hvisket til ei anna = hun baksnakker meg

Anonymkode: 5544a...03e

• Liker 1
Skrevet

"Toxic"? Ny slang blandt ungdommen? "Giftig" er liksom ikke godt nok. 

Anonymkode: 73a06...2cb

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du er fellesnevneren. Da tenker jeg at du enten trekkes mot toxic folk, eller at du godtar mer enn andre. Eller kanskje du mistolker eller misforstår det som skjer rundt deg. Han snakket med ei annen jente = han var utro. Hun hvisket til ei anna = hun baksnakker meg

Nei, jeg så meldinger mellom han og en annen dama der han flørter med henne og spør henne om de kan møte opp så han kan gi henne head og motsatt, han sa han var singel osv mens han var sammen med meg, han spurte henne også om å bli sammen, sa han elska henne osv, bryr meg ikke om hvisking, en jente kom opp til meg og fortalte meg alt de sa om meg, og jeg tok også dette opp med dem. 

Skrevet
Charliegurl skrev (Akkurat nå):

Nei, jeg så meldinger mellom han og en annen dama der han flørter med henne og spør henne om de kan møte opp så han kan gi henne head og motsatt, han sa han var singel osv mens han var sammen med meg, han spurte henne også om å bli sammen, sa han elska henne osv, bryr meg ikke om hvisking, en jente kom opp til meg og fortalte meg alt de sa om meg, og jeg tok også dette opp med dem. 

Ok, hvor finner du slike venner og kjærester? Kanskje det er relevant? Forskjell på å finne venner på skolen eller under en bro med narkomane

• Liker 1
Skrevet

Hvis "alle" andre er problemet så er det på tide å se seg selv i speilet og finne utav hvorfor men kaster bort tiden sin.

Anonymkode: dd991...961

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ok, hvor finner du slike venner og kjærester? Kanskje det er relevant? Forskjell på å finne venner på skolen eller under en bro med narkomane

Skole, gata (gutter som spør for snap), på nettsider der man kan lage venner eller gaming.

Skrevet

Åja, det var deg.... Slutt å finne deg mannfolk på gata!! Og slutt å si ja med en gang til alle som spør!

• Liker 3
Skrevet

Dette er en del av livet i den alderen du er i nå. Kjipt? Ja, men dessverre noe vi alle må igjennom. På grunn av det du har erfart har du nå en gyllen mulighet til å finne ut hvordan du vil ha det, og hvordan du vil være mot andre og hvordan du vil at de skal være mot deg. Se på hvordan folk behandler deg, gjør de det de sier at de skal eller ikke? Hold noen litt på avstand uten å si det til de, men hold dine kort litt opp til brystet og for deg selv. Dvs ikke del alt, og ikke tro på alt noen sier/gjør.

Anonymkode: 2a305...91f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Åja, det var deg.... Slutt å finne deg mannfolk på gata!! Og slutt å si ja med en gang til alle som spør!

Han som var utro var en fra klassen min

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Dette er en del av livet i den alderen du er i nå. Kjipt? Ja, men dessverre noe vi alle må igjennom. På grunn av det du har erfart har du nå en gyllen mulighet til å finne ut hvordan du vil ha det, og hvordan du vil være mot andre og hvordan du vil at de skal være mot deg. Se på hvordan folk behandler deg, gjør de det de sier at de skal eller ikke? Hold noen litt på avstand uten å si det til de, men hold dine kort litt opp til brystet og for deg selv. Dvs ikke del alt, og ikke tro på alt noen sier/gjør.

Anonymkode: 2a305...91f

Men hvorfor virker det som jeg er den eneste som opplever dette? De fleste folk rundt meg virker ikke til å ha problem ang dette.

Skrevet

Studerer du eller hva er alderen din? Kan være at du er med for unge folk kanskje?

Anonymkode: e4830...221

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Studerer du eller hva er alderen din? Kan være at du er med for unge folk kanskje?

Anonymkode: e4830...221

Går i vgs

Skrevet (endret)

Du må holde ut til du begynner på universitet da blir det bedre fordi valgmulighet av folk blir betraktelig større. 

Foreløpig må du lære deg å sette grenser ikke ta imot bullshit hverken fra gutter eller jenter. Finn andre hobbyer hvor du kan treffe på mer ordentlig ungdommer. Jeg føler med deg, men heldigvis jo fortere du blir kvitt dem jo bedre. Om fem år så kommer du til ikke å tenke på dette. 

Det er bedre å ha ingen venner enn kjipe venner tenker jeg. Man blir ofte nedbrutt og bitter om man ikke velge folk med omhu.

Fokuser heller på å få gode karakter slik at du kommer deg ut fra hvor du er. 

Endret av Btw
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...