Gjest Anonymous Skrevet 28. oktober 2002 #1 Skrevet 28. oktober 2002 Jeg leste og svarte på innlegget: "Hva har dere i veska" så då kom jeg på at det hadde vært like spennende å vite hva folk har i lommeboka, en plass som det faktisk kan samle seg opp like mye skrot! Jeg har følgende ting i lommeboka: *1 Treningskort på Sports Club *Skolebevis *Ungdomskort (Det ligger enten i lommeboka eller i veska!! ) *Kvitteringer (mange av de også i lommeboka) :D *1 50 lapp *2 100 lapper *1 500 lapp *NOen tyrkiske penger (Ser så rik ut da.. heh... Neida, har bare ikke hivet de etter ferieturen i sommer) *MInibankkort *Et annet bankkort (For en slags sparekonto tror jeg) *67 pass bilder av vennene mine (Koselige å se på når du kjeder deg) *ET par andre bilder som jeg har fått plass til *En nøkkel til garderobeskapet å jobb *ID kort for og komme inn og ut dører på flyplassen (Der jeg jobber) *Utallige småpenger *STøv også her *En rød extra tyggis KLemz Wemby
Gjest sandix Skrevet 28. oktober 2002 #2 Skrevet 28. oktober 2002 Penger Bankkort Coopkort Ikeakort Div visittkort Reservenøkkel til bilen
chriztine Skrevet 28. oktober 2002 #3 Skrevet 28. oktober 2002 Jeg har en beige cord-fløyels-lommebok fra H&M som inneholder: - 3 minibankkort (til samme konto...bare 1 av de som virker dah..) - førerkort - brun og blid solkort - sats medlemskort - 2 timelister - 100 kr + en maaange småpenger - månedskort + en haug av gamle kvitteringer og togbilletter... ikke så veldig spennende akkurat... men akkurat det jeg trenger å ha der!
Mrs. B Skrevet 28. oktober 2002 #4 Skrevet 28. oktober 2002 Jeg har to lommebøker jeg.. en med almanakk og en liten en som jeg bruker når jeg bare skal ut en liten tur.. Dette har jeg i dem: Penger Kvitteringer Bankkort Almanakk Visittkort (mine) Bank kontonummer kort Bryllupsbilde av mannen min og meg Bilde av mannen min Penn Ikke så mye spennende akkurat.
Gjest Lea Skrevet 28. oktober 2002 #5 Skrevet 28. oktober 2002 Jeg har en rød/brun lommebok i skinn. Har hatt den i et par år (kjøpt på salg). Inni er det: -Litt penger -VISAkort -Diverse medlemskort -Kvitteringer -Førerkort -En bunke visittkort (min egne) -Diverse visittkort (andres) -Bilde av sambo -Bilde av meg -Lapp med navn, adresse og telefonnummer -Noen huskelapper
Gjest Lea Skrevet 28. oktober 2002 #7 Skrevet 28. oktober 2002 Kanskje hullene forklarer hvorfor den er tom Kid-a? Verre er det med meg, for min lommebok har ingen hull og de fleste pengene oppbevares inni visa-kortet. Likevel forsvinner de sporløst!
aline Skrevet 28. oktober 2002 #8 Skrevet 28. oktober 2002 Har en sort skinnlommebok, som egentlig er altfor liten.. ikke plass til rotet altså!! Når jeg en sjelden gang skal ha penger oppi der også, så tyter jo nesten hele stasen ut!! Men, dette har jeg i: - småmynt i mynt-lomma - 1 hundrelapp - 2 bankkort (forskjellige kontoer) - kvittering (som jeg forrestn kan kaste nå...) - inngangskort til jobben - enda en kvittering... som jeg nok kan kaste... - forsikringsbevis - kreditkort - sas bonuskort - kundekort hos Timefoto - div visittkort, både egne og andres - tannlegekort - sesongkort til dansinga - resept så nå har jeg ønsket meg ny lommebok til jul!! trenger en med kort-lommer!!!
xeyes Skrevet 28. oktober 2002 #9 Skrevet 28. oktober 2002 Jeg har en sort skinn lommebok med Ole brumm trykt utenpå. (syns ikke så godt) 9,50 i smått Kundekort på hundefôr 3 stygge passbilder av meg Gavekort på glassmagasinet 2 resepter på p-piller Kundekort på elite foto Kontonr lapp Kundekort på ELIXIA Ubrukt månedskort Et bikkjehår Vip kort på Hedline bar. Noen som vil ha det? Visittkort til frisøren min Club nokia kort Spillekort (Norsk tipping) Visakort til min konto Visakort til min manns konto 200 i penger. 7 lotto spillekviteringer og en Joker. 2 Bussbilleter 14 kvitteringer (De er kastet nå) En messebillet på Den norske tannlegeforening- messa i oslo spektrum (veldig morro der) xeyes
Gjest Anonymous Skrevet 28. oktober 2002 #10 Skrevet 28. oktober 2002 min er svart skinn med sølvmetallringer ved yttersidene over hele lommeboka... fikk den av typen min i bursdaggave > inni ligger: bankkort visakort postbankkort to bilder av fyren min et bilde av gamlepusen min tre dritsøte tegninger typen min laga papir med koder til mobilen min og noen telefonnumre to visittkort fra arb.kontorer én ubrukt togbillett tur retur til "byen" litt over 20 eurocent etc
lindus Skrevet 28. oktober 2002 #11 Skrevet 28. oktober 2002 I min lommebok står det dårlig til:en hel masse kvitteringer og svært lite kontanter
Midnattsol Skrevet 28. oktober 2002 #12 Skrevet 28. oktober 2002 - 113 kr - typen min sitt visittkort - en timeliste - et boarding pass fra forrige helg - Ehm..et eller anna fra The London Dungeon. Var i London i august, men aldri på London Dungeon. jaja - 3 frimerker - tog og busskvitteringer - flybussbillett - kvittering fra en eller anna butikk i Stavanger der jeg var for 1 uke siden - bestillingsbekreftelse på fly Oslo-Bodø t/r - kvittering fra vaksineklinikken i Bodø Oioioi, trengs litt opprydding her ja. :o - månedskort - bank/visakort - førerkort - coop medlemskort - sas eurobonuskort - braathens kort - heisann...flere visittkort til jobb og frisør - Sparebank1 tallkombinasjonskort til nettbanken - Studentkort som ikke er gyldig lenger, men bildet var så fint Ehm....*rydde og kaste litt diverse*
Gjest eminel Skrevet 28. oktober 2002 #13 Skrevet 28. oktober 2002 Jeg har en svart lommebok i skinn med dette inni: - 205 kroner - 29 kvitteringer (oi, det var voldtsomt...) - 2 bilder - 1 busskort (ungdomskort) - Tippekort - Club Nokia kort - 2 lånekort til bibliotek - Dominokort - Kundekort 7 Eleven - Videokort - SPV kort BSU - Postbankkort (ungdom) - VISA kort Sparebanken1
Klips Skrevet 29. oktober 2002 #14 Skrevet 29. oktober 2002 Stor, svart, skinn, fra Oasis. Inneholder fint lite penger (bruker alltid kort), litt mynter til lunsj bare. eurobonus og wings kort flytogtabell to bankkort førerkort mannens amex reiseforsikringskort månedskort satskort satstimeplan visittkort (konsulentene mine i vikarbyråene, frisør) bibliotekkort kvitteringer fra hellas! (hva gjør de der?) Bilde av mannen min side fra gml. filofax med internasjonale klesstørrelser (mitt shoppingmotto: alltid beredt!) donorkort samt tic kort (rabatt på bl.a. flybussen) operabillett fra i går kan dere lese noe ut av dette tro? At jeg liker å reise og shoppe?
Gjest Duchess Skrevet 29. oktober 2002 #15 Skrevet 29. oktober 2002 106,50,- 1 stk porselenshvit plastikknegl :o Nøkkel SATS medlemskort (støttemedlem) :o Resept Frikort Donorkort Kundekort for negldesignere, Tone Lise senteret Sparebanken NOR kort Sikkerhetskort, nettbank Deichmanske bibliotek kundekort Fleksibelt Månedskort Timeplan
Gjest Diva Skrevet 29. oktober 2002 #16 Skrevet 29. oktober 2002 Lommeboka er lavendel-lilla og det står KAF på den. Ganske fornøyd med den. Innhold : 35 kvitteringer 12 brukte bussbilletter visakort studiebevis fra HiT "gullkort" som er garanti for mine nye perfalit brilleglass fra Rodenstock og viser styrke osv..... kundekort hos japan photo videokort hos videofilm video-sjappe i Porsgrunn 423,- passfoto fra videregående til bruk på månedskort 2 brukte lokaltog billetter fra forrige oslotur semesterkort fra skolen online kort (tipping)....brukes sjelden...vinner aldri Smart Club kortet (som må fornyes snart) lapp med kontonummer på telemarkskortet (som skal gi meg mellom 5 og 10 % rabatt på varer / tjenester i en rekke butikker i området) Ja da var vi ved veis ende :-)
jordbær Skrevet 30. oktober 2002 #17 Skrevet 30. oktober 2002 Ooh.. Spennende.. Min lommebok er i mørkeblått "skinn" med hvite kanter. Merke "oggi" Inni den fins dette: 8kr lapp med kode til minibankkort :o (*kaste*)¨ Min fremtidlige tatoo (papirbit med en alvetegning på) PostITlapp med navnet til hun som skrev ut skattekortet mitt Kundekort til en videosak i Porsgrunn Studentkort fra i fjor Trumf-kort Kundekort til en videosak i Oslo Clubnokia kort.. (Jeg har en soni ericsson, hva i huleste skal jeg med det?) Mitt elskede VISA-kort (postbanken) Bilde av samboer + to venninner Visittkort til en soneterapaut En spell som holde unna onde ånder og demoner.. (Jada, jeg er heks og overtroisk).. :oops: En legeærklæring på fravær.. (Snart ett år..*kaste*) Resept på p-sprøyte *kaste* ooog.. to kort som fulgte med blomster jeg har fått fra sambo..
@lfa Skrevet 30. oktober 2002 #18 Skrevet 30. oktober 2002 * 317,- * Bilde av sambo * Bilde av junior * Hefte med frimerker * Trumf-kort * Tippe-kort * Coop-kort * Wings-kort * Kundekort fra Elite Foto * Verdikort på bil (MRF) * Telekort (som sikkert er tomt?) * 3 stk Visa-kort * Medlemskort: Dagens Bøker * Medlemskort: Nye Bøker * Medlemskort: Europeiske Reiseforsikring * Sertifikat * Verdikort på bil: (Rog.Traf) * 3 stk sikkerhetskort * Telebank-kort * Visittkort, en eller annen fyr fra Teppelageret * Kundekort (bank) * 2 Bleiekort (Kiwi) * Fergerute * Et lass med kvitteringer * Passbilder av meg selv... * Kundekort fra Kino Z * Statoil bilvaskekort * Lapp med navnet på tapeten vi skal ha i stua Har en liten svart lommebok...
Elefantina Skrevet 5. november 2002 #20 Skrevet 5. november 2002 Min "lommebok" er en mørkebrun Filofax i skinn, ikke så veldig stor. Denn inneholder det meste bortsett fra penger: Rom nr 1: - 1VISAkort - 1 Mastercard - Semesterkort til skolen - SATS Medlemskort - Kort som skal få meg til å trene tre ulike timer på SATS i løpet av oktober, noe jeg gjorde, men glemte/gadd ikke å få noen til å skrive under på det hver gang, og mistet sjansen til å vinne et eller annet - 2 bussbilletter (nå kastet) - 1 kvittering på at studentbusskortet mitt ble fyllt opp for en måned den 31. oktober - Spillekort fra norsk tipping - går snart ut, må fornyes! - Busskort Rom nr. 2: - X antall kvitteringer, bussbilletter og uttaksmeldinger - Kastet! - Rutetabell for Sørlandsbussen og Kystbussen Rom nr. 3: - "Dings" til å putte i handlevogna i stedet for tier - Gammel 5'er - 11,- kr i brukbare mynter Rom nr. 4: - Sertifikat - Enda et VISAkort (annen bank - også det tomt!) - Dykkersertifikat - Kundekort fra banken med kontonummeret til sparekontoen på - Donorkort - fåes bl.a. på apoteket - Reiseforsikringskort - Annet forsikringskort, tror det er reiseforsikring det og. - Lånekort på biblioteket - Passbilde av meg selv Og så selve filofax-delen selvfølgelig. Hele livet mitt i lommeboka med andre ord!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå