AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #1 Del Skrevet 12. februar 2023 Noen tips? Gjerne sushi, pizza og pasta. Også lunsjplasser da. Skal på langhelg snart og her jeg bor finnes det svært dårlig tilbud for meg med cøliaki, så håper å virkelig kunne kose meg i Oslo 😊 Anonymkode: e3f82...2b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Addams Skrevet 13. februar 2023 #2 Del Skrevet 13. februar 2023 Olivia har glutenfri pizza. Mener å huske at de kan lage alle pizzaer på menyen som glutenfrie. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #3 Del Skrevet 13. februar 2023 Vixella skrev (1 time siden): Olivia har glutenfri pizza. Mener å huske at de kan lage alle pizzaer på menyen som glutenfrie. Tusen takk for tips Ts Anonymkode: e3f82...2b2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #4 Del Skrevet 13. februar 2023 Tranchér. Den beste biffen jeg har fått også. ❤️ Anonymkode: ef1b3...618 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #5 Del Skrevet 13. februar 2023 Jeg er ingen fan av Egon, Olivia osv., men akkurat når det kommer til glutenfritt er de ofte skikkelig flinke. Hvis du vil prøve noe litt annerledes men godt, prøv pho! Pho bo på XinChao anbefales varmt, de har forøvrig veldig mye glutenfritt på menyen sin, altså ikke ting man må spørre om å få glutenfritt, men som er det likevel og jeg synes det smaker mye bedre enn ting med glutenfri produkter i seg Av middelsjikt-sushi (typ hyggelige steder å stikke uten at man blakker seg) synes jeg Duc House er fint. Jordnær og god sushi med fisk av god kvalitet, ligger i sentrum. Anonymkode: 72d48...500 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #6 Del Skrevet 13. februar 2023 Takk for gode tips!!! 🙂 Anonymkode: e3f82...2b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #7 Del Skrevet 13. februar 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Noen tips? Gjerne sushi, pizza og pasta. Også lunsjplasser da. Skal på langhelg snart og her jeg bor finnes det svært dårlig tilbud for meg med cøliaki, så håper å virkelig kunne kose meg i Oslo 😊 Anonymkode: e3f82...2b2 Happy foods har noen sykt digge salater med tanke på lunsj. Anonymkode: 3cb4b...575 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #8 Del Skrevet 13. februar 2023 Alle restauranter (i alle fall de fleste, unntatt de som bare kjører dagens meny) har menyen sin på nett, og i henhold til lovverket er de også merket med ingredienser (gluten, melk, egg osv). Så det er bare å velge hvilken restaurant du vil og sjekke menyene. Du gjør det jo litt vanskelig ved å ønske deg pizza og pasta da de beste italienske restaurantene neppe har glutenfrie alternativer (jeg vet ikke, altså, har ikke sjekket) - her er det sikkert kjedene som er best. Hadde da heller gått for noe annet. Anonymkode: e19cd...818 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #9 Del Skrevet 13. februar 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Alle restauranter (i alle fall de fleste, unntatt de som bare kjører dagens meny) har menyen sin på nett, og i henhold til lovverket er de også merket med ingredienser (gluten, melk, egg osv). Så det er bare å velge hvilken restaurant du vil og sjekke menyene. Du gjør det jo litt vanskelig ved å ønske deg pizza og pasta da de beste italienske restaurantene neppe har glutenfrie alternativer (jeg vet ikke, altså, har ikke sjekket) - her er det sikkert kjedene som er best. Hadde da heller gått for noe annet. Anonymkode: e19cd...818 Nå er det veldig mange restauranter i Oslo da. Og tenkte at det var noen her kanskje som hadde erfaring. Og har fått nyttige tips. Kanskje kunne jeg gå på en ny plass for en gang skyld. Vært mye på Egon og Peppes, for all del. Har også brukt andres erfaringer tidligere med hell når jeg har vært ute på reise. Eks. Så har jeg vært på pastafabrikken i Tromsø å fått glutenfri pasta og Raa i samme by å fått glutenfri sushi kombomeny, og på pastasentralen i Bergen og spist glutenfritt. Veldig klar over at menyer er lovpålagt å merke, dog, så har ikke alle det likevel, og en del mangler kunnskapen. Ts Anonymkode: e3f82...2b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå