AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #41 Skrevet 17. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har prøvd nå, har verdens deiligste sex med kameraten min. Men vi vet ikke helt hva vi er, men sexen, vilt deilig ass. Anonymkode: 81e5d...33e Kanskje det utvikler seg til noe mer? Anonymkode: 3d1b7...bf7
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #42 Skrevet 17. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 12.2.2023 den 23.10): Jeg har følt at jeg blir kåt da jeg er sammen med kameraten min på trening. Føler ikke direkte tiltrekning, men er dette et tegn på at jeg kan ha tenning for menn? Anonymkode: 81e5d...33e Du er kun homse om du vil ha kuk i rumpa. Anonymkode: 7002d...e15 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #43 Skrevet 17. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du er kun homse om du vil ha kuk i rumpa. Anonymkode: 7002d...e15 Tull og tøys. Han kan være bifil eller panfil. Anonymkode: 3d1b7...bf7 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #44 Skrevet 17. februar 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Gaysir nevnes her som en arena for å finne ut av ting. Det er et meget dårlig utgangspunkt! Nettstedet er for en stor del preget av homofile som vet de er det eller skjulte wannabe-bifile. Felles for mange som vanker der, er at andre mennesker, og i særdeleshet unge, usikre og uerfarne, er lette og billige bytter, i enkelte tilfeller leketøy, for eldre. Forakt for folk er ikke uvanlig på Gaysir, og om man utveksler erfaringer med noen som er eller har vært der over tid, er det helt vanlig at det konkluderes med at det absolutte lavmål av drittsekker skjuler seg bak mange profiler der. Så nei! Gaysir er ikke egnet om man er ung og usikker! Styr unna! Anonymkode: 36e1f...943 Gaysir er ikke noen god møteplass. Mange dårlige typer der. Anonymkode: aa9a7...93d 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #45 Skrevet 17. februar 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Har prøvd nå, har verdens deiligste sex med kameraten min. Men vi vet ikke helt hva vi er, men sexen, vilt deilig ass. Anonymkode: 81e5d...33e Sex med en kompis er utrolig deilig. Beste sexen jeg har hatt var med min beste venn. Dessverre ble min kompis veldig rar etterpå, selv om det var han som initierte, derfor skrev ikke jeg så mye mer over, men ikke noe er bedre om det fungerer. Anonymkode: aa9a7...93d 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #46 Skrevet 22. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 17.2.2023 den 22.29): Sex med en kompis er utrolig deilig. Beste sexen jeg har hatt var med min beste venn. Dessverre ble min kompis veldig rar etterpå, selv om det var han som initierte, derfor skrev ikke jeg så mye mer over, men ikke noe er bedre om det fungerer. Anonymkode: aa9a7...93d Ååh så deilig å høre det er flere. Etter at jeg og kameraten min åpnet opp, har jeg utrolig deilig sex og kan helt avslappet gi oss hen til orgasmer vi ikke trodde fantes ass. Min kamerat og meg har et enda tettere vennskap nå og ikke noen rar oppførsel fra noen av oss. Vi har sex så ofte vi kan og angrer ikke. Men vil ikke si vi er homofile, for vi begge snakker om damer og føler selv at det er dame jeg vil ha som kjæreste. Anonymkode: 81e5d...33e 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #47 Skrevet 22. februar 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ååh så deilig å høre det er flere. Etter at jeg og kameraten min åpnet opp, har jeg utrolig deilig sex og kan helt avslappet gi oss hen til orgasmer vi ikke trodde fantes ass. Min kamerat og meg har et enda tettere vennskap nå og ikke noen rar oppførsel fra noen av oss. Vi har sex så ofte vi kan og angrer ikke. Men vil ikke si vi er homofile, for vi begge snakker om damer og føler selv at det er dame jeg vil ha som kjæreste. Anonymkode: 81e5d...33e Herlig å høre! Husk det er dere selv som definerer deres legning, og ingen andre. Hva KG eller resten av horden måtte mene, og hvilken bås man ønsker å parkere dere i, skal dere neglisjere. Nyt livet mens dere har det! Anonymkode: 36e1f...943 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå