Gå til innhold

Når hente ungdom fra fest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min på 16 (snart 17) synes jeg er teit som ikke gidder å sitte oppe halve natten for å hente henne fra fest. Jeg har sagt at om jeg henter kjører jeg senest 01:30 hjemmefra. Dette synes jeg selv er å strekke meg langt. Når henter dere?

Anonymkode: 59366...4f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Datteren min på 16 (snart 17) synes jeg er teit som ikke gidder å sitte oppe halve natten for å hente henne fra fest. Jeg har sagt at om jeg henter kjører jeg senest 01:30 hjemmefra. Dette synes jeg selv er å strekke meg langt. Når henter dere?

Jeg ble alltid hentet når lokalet stengte, typ 01.30 eller 02.30. Var da 15-16 år gammel :) 

Anonymkode: 32669...3ca

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

helt innafor. Du er voksen, du bestemmer når hun skal hentes.

Skrevet

Jeg har sagt at jeg henter senest kl 02.00. Han har venner et stykke unna oss, så da er vi hjemme nærmere kl 03.00. 

Han har ikke sagt noe på det. Tror han synes det er helt greit å  komme seg hjem i seng. Så kan han heller skylde på meg til vennene sine, uten å måtte si at han ønsker å reise hjem.  

Anonymkode: e642c...349

Skrevet

Det kommer helt an på hvor festen er. Jeg er nattugle og kan godt hente litt sent. Men 02.00 er det seneste. Min eldste var av og til på fest langt oppi "gokk", da var avtalen at han ble hentet kl 01.00. 

Anonymkode: ccd47...328

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...