Rezakarimi Skrevet 12. februar 2023 #1 Skrevet 12. februar 2023 jeg har bestilt hotel via bravofly, og avbestilt i god tid, det eneste som jeg fikk tilbake er en e mail ( kupong ), har hat mye diskusjon om å få tilbake mine penger på konto , det nekter å refundere mine penger på konto, bravofly er verste seleskap jeg for en emil etter avbestiling for å veleg om hvordan jeg kan få tilbake penger , men den fungerer ikke. har sagt til dem problemet , dem nekter her er linken https://www.bravofly.no/fly-hotell/?utm_source=BFno&acntb=hotel&utm_medium=crm_transactional&utm_campaign=gift_voucher_email&bfsource=email&lmsrc=GIFT_VOUCHER_EMAIL jeg vil bare informere at dere var forsiktig når bestille via bravoffly.no, desvrre jeg stolte på bravofly.no fordig det ser ut en Norsk seleskap, har klaget til forbruksrådet håpper dem kan låse problemet
Thomasine Skrevet 12. februar 2023 #2 Skrevet 12. februar 2023 Har blitt lurt av Bravofly og Travellink! Samme dritten! 🤬 Bestiller nå kun direkte med et flyselskap! Travellink har vi ikke fått igjen pengene fra - har nå gått nesten 2 år. Bravofly fikk jeg igjen nesten alle pengene etter 10 mnd og mailer hit og dit… Finnes Facebook sider på disse. Bare å søke. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå