Nadya Skrevet 19. juni #261 Skrevet 19. juni Ikke hvis jeg hadde måttet levd under de kummerlige kårene mine forfedre gjorde. UBM: Hvordan tror du hverdagen vår vil se ut om 50 år hvis teknologien fortsetter å utvikle seg i samme tempo? 1
fugl fønix Skrevet 22. juni #262 Skrevet 22. juni Oj, godt spørsmål, robotene har nok blitt mer avanserte vil jeg tro, og ensomhet vil bli enda større problem enn det allerede er idag. Eller ting kan utvikle seg i motsatt retning. Fra data til skolebøker i skolen, at folk vil være mer offline enn online, folk vil være sammen irl isteden for å chatte med hverandre via skjerm. At det å leve som Lars Monsen blir superhot,hvem vet. UBM: Hvis du blir født på nytt og du kunne velge: I hvilket land ville du bli født på ny ?
Nadya Skrevet 8. juli #263 Skrevet 8. juli Republikken Hålogaland B-) UBM: Året er 2030 og du er med på den første ekspedisjonen til Mars. Inne i ei grotte finner dere levningene etter et menneske! Og rett ved siden av står det skrevet fire ord. Hva er de fire ordene?
fugl fønix Skrevet 8. juli #264 Skrevet 8. juli Make love not war UBM : Tror du vi får dagens Syden temperaturer her i Norge om ca 20 år ?
Nadya Skrevet 13. juli #265 Skrevet 13. juli Både ja og nei. Per dags dato, etter å ha lest "siste nytt" om havstrømmer, så tror jeg vi får varmere somre og kaldere vintre. Så lik sommertemperatur, men ikke lik vintertemperatur. (Men neste uke kan det godt hende jeg mener noe annet). UBM: Hvis du kunne laget en ny feriedag som hele verden måtte feire, hva skulle den hete og hvordan skulle folk feiret den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå