Hoppetaujenta Skrevet 17. februar #221 Del Skrevet 17. februar Ikke det minste. (bruker under meg) BUM: Går du mye barbeint og uten sokker inne når du kjenner at det er kaldt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar #222 Del Skrevet 18. februar Det hender litt for ofte🫣 UBM: Når starter våren for deg? Anonymkode: f2b37...e7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. februar #223 Del Skrevet 18. februar Det er vel en følelse som kommer litt etter litt, når lyset kommer tilbake. Er UBM pollenallergisk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 20. februar #224 Del Skrevet 20. februar Er ikke det UBM: Når starter nedtelling til påske for deg ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 21. februar #225 Del Skrevet 21. februar Når fasten begynner askeonsdag UBM: Har du brukt solbriller selv om det ikke er sol ute? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #226 Del Skrevet 22. februar Det har jeg. UBM: Pynter du til påske hjemme hos deg? Anonymkode: f2b37...e7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 23. februar #227 Del Skrevet 23. februar Det gjør jeg 🥰 UBM: har du påskekalender ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #228 Del Skrevet 24. februar Nei, den slags har jeg ikke behov for. UBM: Må du være sminket og fint kledd for å gå/ være utendørs? Anonymkode: f2b37...e7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 25. februar #229 Del Skrevet 25. februar I byen, ja. I marka, nei. Har du smugkikket gjennom et nøkkelhull? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #230 Del Skrevet 1. mars Som barn gjorde jeg det😅 UBM: Blir du påvirket når det gjelder å fikse på utseende? Anonymkode: f2b37...e7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. mars #231 Del Skrevet 9. mars Det gjør jeg ikke. Jeg holder slik som jeg er. UBM: har du en indre drøm om å fikse på ALT? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 10. mars #232 Del Skrevet 10. mars Seff, fixe hele verden,bort med hat, kriger bort med sure, bittre, gamle presidenter, inn med unge positive presidenter, inn med kjærlighet, fred og forsoning ❤️✌️🫶🪩 UBM: Liker du å høre på musikk fra hele verden ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #233 Del Skrevet 12. mars Skal sies jeg er noe kresen på musikk,så må nok si nei🫣🤪 UBM: Er Storbyen best for deg eller trives du best på landsbygda? Anonymkode: f2b37...e7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 21. mars #234 Del Skrevet 21. mars Landsbygda helt klart. Trives veldig godt med å bo landlig. UBM: Hva ville du bli når du var barn, og hva jobber du med idag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #235 Del Skrevet 28. mars Det var frisør💇♀️- Endte opp i helsevesenet. UBM: Hva med deg? Hva ville du bli som barn, og hva jobber du med? Anonymkode: f2b37...e7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 29. mars #236 Del Skrevet 29. mars Jeg skulle bli arkeolog, men endte opp i utdanningssystemet USB hvilken type bekledning har du forkjærlighet for, og derfor en del eksemplarer av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 29. mars #237 Del Skrevet 29. mars Tights, tunika og støvletter ( med stilettheler ) 🤩 UBM : Liker du å gå i smoking med skjorte og slips på fest og i andre spes anledninger ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #238 Del Skrevet 31. mars Det tror jeg blir litt off for meg😂 UBM: Hva er en drømme-sommer for deg? Anonymkode: f2b37...e7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 31. mars #239 Del Skrevet 31. mars -fullt sommer UBM : Hva er din yndlingssommer ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #240 Del Skrevet 1. april Yndlingsommer = Tropevarme🌞🌼 UBM: Kunne du tenkt deg å vært med i Kompani Lauritzen? Anonymkode: f2b37...e7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå