Hoppetaujenta Skrevet 17. februar #221 Skrevet 17. februar Ikke det minste. (bruker under meg) BUM: Går du mye barbeint og uten sokker inne når du kjenner at det er kaldt?
AnonymBruker Skrevet 18. februar #222 Skrevet 18. februar Det hender litt for ofte🫣 UBM: Når starter våren for deg? Anonymkode: f2b37...e7e
Hoppetaujenta Skrevet 18. februar #223 Skrevet 18. februar Det er vel en følelse som kommer litt etter litt, når lyset kommer tilbake. Er UBM pollenallergisk?
fugl fønix Skrevet 20. februar #224 Skrevet 20. februar Er ikke det UBM: Når starter nedtelling til påske for deg ?
Nadya Skrevet 21. februar #225 Skrevet 21. februar Når fasten begynner askeonsdag UBM: Har du brukt solbriller selv om det ikke er sol ute?
AnonymBruker Skrevet 22. februar #226 Skrevet 22. februar Det har jeg. UBM: Pynter du til påske hjemme hos deg? Anonymkode: f2b37...e7e
AnonymBruker Skrevet 24. februar #228 Skrevet 24. februar Nei, den slags har jeg ikke behov for. UBM: Må du være sminket og fint kledd for å gå/ være utendørs? Anonymkode: f2b37...e7e
Nadya Skrevet 25. februar #229 Skrevet 25. februar I byen, ja. I marka, nei. Har du smugkikket gjennom et nøkkelhull?
AnonymBruker Skrevet 1. mars #230 Skrevet 1. mars Som barn gjorde jeg det😅 UBM: Blir du påvirket når det gjelder å fikse på utseende? Anonymkode: f2b37...e7e
Hoppetaujenta Skrevet 9. mars #231 Skrevet 9. mars Det gjør jeg ikke. Jeg holder slik som jeg er. UBM: har du en indre drøm om å fikse på ALT?
fugl fønix Skrevet 10. mars #232 Skrevet 10. mars Seff, fixe hele verden,bort med hat, kriger bort med sure, bittre, gamle presidenter, inn med unge positive presidenter, inn med kjærlighet, fred og forsoning ❤️✌️🫶🪩 UBM: Liker du å høre på musikk fra hele verden ?
AnonymBruker Skrevet 12. mars #233 Skrevet 12. mars Skal sies jeg er noe kresen på musikk,så må nok si nei🫣🤪 UBM: Er Storbyen best for deg eller trives du best på landsbygda? Anonymkode: f2b37...e7e
Irak Skrevet 21. mars #234 Skrevet 21. mars Landsbygda helt klart. Trives veldig godt med å bo landlig. UBM: Hva ville du bli når du var barn, og hva jobber du med idag?
AnonymBruker Skrevet 28. mars #235 Skrevet 28. mars Det var frisør💇♀️- Endte opp i helsevesenet. UBM: Hva med deg? Hva ville du bli som barn, og hva jobber du med? Anonymkode: f2b37...e7e
Nietsoj Skrevet 29. mars #236 Skrevet 29. mars Jeg skulle bli arkeolog, men endte opp i utdanningssystemet USB hvilken type bekledning har du forkjærlighet for, og derfor en del eksemplarer av?
fugl fønix Skrevet 29. mars #237 Skrevet 29. mars Tights, tunika og støvletter ( med stilettheler ) 🤩 UBM : Liker du å gå i smoking med skjorte og slips på fest og i andre spes anledninger ?
AnonymBruker Skrevet 31. mars #238 Skrevet 31. mars Det tror jeg blir litt off for meg😂 UBM: Hva er en drømme-sommer for deg? Anonymkode: f2b37...e7e
AnonymBruker Skrevet 1. april #240 Skrevet 1. april Yndlingsommer = Tropevarme🌞🌼 UBM: Kunne du tenkt deg å vært med i Kompani Lauritzen? Anonymkode: f2b37...e7e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå