fugl fønix Skrevet 1. april #241 Skrevet 1. april Absolutt ikke. UBM: Kunne du tenkt å delta i 71 grader Nord ?
AnonymBruker Skrevet 2. april #242 Skrevet 2. april Er for pinglete og lat🤣 UBM: Hva med Spillet, er det noe for deg? Anonymkode: f2b37...e7e
Hoppetaujenta Skrevet 2. april #243 Skrevet 2. april Ikke i det hele tatt. UBM: liker du egentlig alle disse "lekene" på tv? 1
AnonymBruker Skrevet 2. april #244 Skrevet 2. april Ikke alle, men Spillet og Farmen er ok😃 UBM: Blir du lei av alle kjendis programmene? Anonymkode: f2b37...e7e
fugl fønix Skrevet 5. april #245 Skrevet 5. april Ble det, ser ikke på de lenger, gått over i podcastere og tutorials/lærevidioer 🏆 UBM : Ser du / følger du med på podcast ? Noen favoritter ? 😊
AnonymBruker Skrevet 14. april #246 Skrevet 14. april Følger ikke, bare sporadisk. Ingen favoritt. UBM: Har du husket å fylle Påske-egget? Hva er favoritten? Anonymkode: f2b37...e7e
Nadya Skrevet 15. april #247 Skrevet 15. april Favoritten er surt godteri og lakrisbåter UBM: Har du klatret opp en heisekran?
Nadya Skrevet 18. april #251 Skrevet 18. april Akkurat nå "Doctor Who" Favorittby som du ikke er fra selv?
AnonymBruker Skrevet 26. april #252 Skrevet 26. april Kragerø😊 UBM: Hvilken by er minst sjarmerende, og hvorfor? Anonymkode: f2b37...e7e 1
AnonymBruker Skrevet 29. april #253 Skrevet 29. april Jeg synes Oslo er den minst sjarmerende byen. Det er som sild i tønne. UBM: Hva hadde du tatt med deg på en øde øy, og hvorfor? Anonymkode: b9f6a...345 1
fugl fønix Skrevet 29. april #254 Skrevet 29. april Jeg hadde tatt med meg Cornel ❤️, fordi han er super🔥!! UBM: Hvem hadde du tatt med deg til København-tur? Og hvorfor?
AnonymBruker Skrevet 30. april #255 Skrevet 30. april Jeg hadde tatt med meg min bestevenn. Hvorfor? Vi har det alltid så gøy sammen. UBM: Hva gleder du deg til? Anonymkode: b9f6a...345
AnonymBruker Skrevet 5. mai #256 Skrevet 5. mai Gleder meg til sommertur med barnebarnet😊 UBM: Hva er det beste med Sommer? Anonymkode: f2b37...e7e
Nadya Skrevet 26. mai #258 Skrevet 26. mai At det livnar i lundar og lauvast i li. UBM: Hva inspirerer deg? 1
Hoppetaujenta Skrevet 26. mai #259 Skrevet 26. mai En god natts søvn hvor en våkner uthvilt. UBM: har du kjent på gleden det er å synge i kor sammen med massevis av andre som også synger? 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni #260 Skrevet 2. juni Det har jeg- har vært med i kor: UBM: Er du en av de som kan like å leve som de gjorde først på 1900 tallet? Anonymkode: f2b37...e7e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå