fugl fønix Skrevet 17. november #161 Del Skrevet 17. november Selvfølgelig, de krydrer tilværelsen UBM: liker du karaokeparty ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #162 Del Skrevet 17. november Hørtes gøy ut. Aldri deltatt i et. Har du lagt på deg det siste året? Anonymkode: 2ef24...281 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 17. november #163 Del Skrevet 17. november Har ikke det Trener du jevnlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #164 Del Skrevet 17. november Trener ujevnt jevnlig Ubm liker du snø? Anonymkode: 2ef24...281 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 17. november #165 Del Skrevet 17. november Eeelsker snø på bikkjekalde dager. UBM: liker du speilblank is? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #166 Del Skrevet 17. november Bare i ishallen. Jeg er ikke Jesus. Liker du mentalister? Anonymkode: 2ef24...281 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 17. november #167 Del Skrevet 17. november Noen av dem,ikke alle. UBM: Liker du dårlige vitser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FlowahPowah Skrevet 21. november #168 Del Skrevet 21. november Til tider, ja UBM: Har du funnet kjærligheten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november #169 Del Skrevet 21. november Jeg inbilder meg det, men spåkona sa jeg ikke har og de profesjonelle sier jeg må slutte tenke sånn. 🤣 Liker du rød thai curry? Anonymkode: 2ef24...281 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 22. november #170 Del Skrevet 22. november Elsker det! Liker du reinsdyrkjøtt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. november #171 Del Skrevet 22. november Det gjør jeg. UBM: liker du store, glossy billedbøker med masse flotte bilder i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november #172 Del Skrevet 22. november Det har jeg aldri tenkt så mye på Ubm Er du blond? Anonymkode: 2ef24...281 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 22. november #173 Del Skrevet 22. november Alt er relativt Har det kommet mye snø hos deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. november #174 Del Skrevet 23. november Ingenting, faktisk. Det er bare en del minusgrader. UBM: er det minusgrader hos deg i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 23. november #175 Del Skrevet 23. november Det er det og vindstille. UBM: Har du sett noe til ekornet ute hos deg i det siste ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november #176 Del Skrevet 23. november Jeg måtte flytte fra ekornet 😔 Ubm: liker du å reise med fly? Anonymkode: 2ef24...281 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 23. november #177 Del Skrevet 23. november Både og, mange år siden jeg reise med fly nå. UBM: Skal du på julebord? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november #178 Del Skrevet 23. november Det skal jeg ikke Ubm: liker du rosa brut? Anonymkode: 2ef24...281 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet lørdag kl 19:57 #179 Del Skrevet lørdag kl 19:57 Vet ikke UBM: Gleder du deg til i morgen ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet lørdag kl 22:26 #180 Del Skrevet lørdag kl 22:26 Jeg både gruer og gleder meg ...litt UBM: hva er det mest uvanlige talentet du har, og som kanskje ikke så mange vet om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå