Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2005 #1 Skrevet 22. desember 2005 Nå er jeg så utrolig lei av å få SMS med seksuelle hentydninger og frekke forslag fra en fyr jeg ikke engang har svart når han sender meldinger. Det skjer ikke ofte, men jeg blir forbannet over at denne mannen ikke kan la meg være i fred. Må jeg virkelig skaffe meg hemmelig nummer for å slippe å få meldinger?
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2005 #2 Skrevet 22. desember 2005 SMS-trakassering er trakassering på linje med andre former. Det finnes de som har måtte gå til det skritt å anmelde folk for SMS-stalking. Du kan for eksempel få besøksforbud (herunder går all kontakt, ikke bare besøk!), om det er alvorlig nok. Kanskje er det nok å true med det?
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2005 #3 Skrevet 22. desember 2005 (endret) Innlegget er slettet. Lea (moderator)← Dust. Man skal ikke godt å bli plaget, enten det er via sms, telefonoppringing, internett-forfølgelse eller god, gammeldags "lure utenfor døra" stalking. Endret 22. desember 2005 av Lea
Gjest Lea Skrevet 22. desember 2005 #4 Skrevet 22. desember 2005 Tråden er ryddet for usakligheter. Lea (moderator)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå