AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #1 Skrevet 12. februar 2023 Dette kommer til å høres ut som en romantisk komedie, men jeg dater en mann som er helt forskjellige fra mine tidligere partnere og som har helt andre interesser enn meg. Jeg har universitetsutdannelse og er akademiker, er fra byen, har bodd i NY, snakker flere språk og er vant med å date finansmenn som elsker å reise og fine dining, men dessverre også hatt en del partnere som er narsissister med hyppig lovebombing, forsøk på sex på første date og mangel på empati. Denne mannen jeg dater, en date jeg spontant sa ja til etter kun noen dager med meldinger på Tinder, for å prøve noe nytt, er en rolig mann som går i jeans og hettegenser, bor i et hus i skogen på landet, er utdannet bilmekaniker, var råner i sin ungdom og liker det enkle liv. Jeg får assosiasjoner til Glenn-Tore i Rådebank liksom 😅 Vi har vært på fire hyggelige dater og har fortsatt ikke hatt sex. Han har aldri presset meg, mast eller pratet om sex som alle de andre har gjort. I går så vi på film og da holdt han rundt meg og kysset meg på pannen. 🥺🥰 Han sender melding hver dag, men aldri mer enn 3-5 sms om dagen. Når vi er sammen så føler jeg på en indre ro, og ikke på usikkerhet og redsel som jeg alltid har følt tidligere. Det er sjeldent jeg har opplevd en mann som viser meg så mye respekt og som er så rolig, trygg og forutsigbar. Men så blir jeg usikker på om jeg bør fortsette videre. For det første er jeg overrasket over at han vil date en som meg i det hele tatt. Jeg kan jo ikke være hans type! For det andre er jeg redd jeg kommer til å kjede meg på sikt over et liv på landet siden han ønsker å fortsette å bo der. For det tredje vet jeg at han ikke tjener så mye, så det blir lite ferier, restaurantbesøk, opplevelser og lignende som jeg er vant med. Men man kan ikke alltid få i både pose og sekk her i verden.... Hva mener dere? Er det verdt å utforske denne relasjonen videre? Tror dere et rolig og stille liv på landet med en enkel mann kanskje er bra for meg? ❣️ Anonymkode: f80cd...e40 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #2 Skrevet 12. februar 2023 Mja. Hadde vært litt tilbakeholden, men mest av hensyn til han. Ikke så kult å forelske seg i ei som enten stikker tilbake til byen eller som blir på landet men hater det og savner bylivet. Han høres ut som en fin fyr. Rolig og grei, solid fagutdanning, jordnær. Betyr ikke at han er dum eller enkel, eller at han ikke er interessert i verden eller ikke kan holde følge med akademikerprat. Hilsen, mastergrad som slo seg til ro på landet med en tekniker. Anonymkode: df189...d78
Btw Skrevet 12. februar 2023 #3 Skrevet 12. februar 2023 (endret) "viser meg mye respekt og som er så rolig, trygg og forutsigbar" - dette er verdt mer enn penger, ferier og restaurantsbesøk vil jeg si. De fleste er på utkikk etter dette. Ta denne pakken og legg på mer spice selv om du har behov. Har vært på masse ferier og restautantbesøk og ble dritt lei. Blir derimot aldri lei av å bli behandlet med respekt, kun det motsatt Endret 12. februar 2023 av Btw 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #4 Skrevet 12. februar 2023 Btw skrev (7 minutter siden): "viser meg mye respekt og som er så rolig, trygg og forutsigbar" - dette er verdt mer enn penger, ferier og restaurantsbesøk vil jeg si. De fleste er på utkikk etter dette. Ta denne pakken og legg på mer spice selv om du har behov. Har vært på masse ferier og restautantbesøk og ble dritt lei. Blir derimot aldri lei av å bli behandlet med respekt, kun det motsatt Det er verdt alt! Men, det må jo være spenning der også, altså attraksjon. Er det det? Får du/dere gnist i øynene ? Altså DA, har man den rette! Men, dere har jo ikke møttes så lenge enda, gi det litt mer tid. Man, kan overraske seg selv ved valg av partner (men, det er bare gøy). -Spennende da Anonymkode: 4d3d6...7f4
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #5 Skrevet 12. februar 2023 Dere må jo prate mye mer om holdninger, verdier, moral, livsmål , livssyn, livsstil, ønsker for fremtiden osv. Og kommunisere og diskutere, finne ut om han kan bli aggressiv i krangler, silent treatment i krangler, om han er rasjonell eller ikke under stress. Hva dere er ute etter begge to, hvordan man er som partnere etc Alt sånt må man jo vite for å vite om man er kompatible for noe seriøst Anonymkode: 3b616...25f 4
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #6 Skrevet 12. februar 2023 Så gøy, kanskje møtt samme. Min date er også bilmekaniker. Veldig interessert i biler. Er dette i Oslo-området?😊 Anonymkode: e5dc2...943
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #7 Skrevet 12. februar 2023 Forhold hvor hun tror hun er bedre enn ham varer aldri. Gå videre. Anonymkode: 20d72...444 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #8 Skrevet 13. februar 2023 14 hours ago, AnonymBruker said: Mja. Hadde vært litt tilbakeholden, men mest av hensyn til han. Ikke så kult å forelske seg i ei som enten stikker tilbake til byen eller som blir på landet men hater det og savner bylivet. Han høres ut som en fin fyr. Rolig og grei, solid fagutdanning, jordnær. Betyr ikke at han er dum eller enkel, eller at han ikke er interessert i verden eller ikke kan holde følge med akademikerprat. Hilsen, mastergrad som slo seg til ro på landet med en tekniker. Anonymkode: df189...d78 Hei! Nei, han er ikke dum. Det er han selv som har beskrevet seg som enkel i sin profil :)) Ts Anonymkode: f80cd...e40
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #9 Skrevet 13. februar 2023 14 hours ago, Btw said: "viser meg mye respekt og som er så rolig, trygg og forutsigbar" - dette er verdt mer enn penger, ferier og restaurantsbesøk vil jeg si. De fleste er på utkikk etter dette. Ta denne pakken og legg på mer spice selv om du har behov. Har vært på masse ferier og restautantbesøk og ble dritt lei. Blir derimot aldri lei av å bli behandlet med respekt, kun det motsatt Takk for dette rådet! ❣️ Ts Anonymkode: f80cd...e40
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #10 Skrevet 13. februar 2023 14 hours ago, AnonymBruker said: Det er verdt alt! Men, det må jo være spenning der også, altså attraksjon. Er det det? Får du/dere gnist i øynene ? Altså DA, har man den rette! Men, dere har jo ikke møttes så lenge enda, gi det litt mer tid. Man, kan overraske seg selv ved valg av partner (men, det er bare gøy). -Spennende da Anonymkode: 4d3d6...7f4 Ja, er attraksjon såklart. Ellers så hadde vi jo ikke matchet på Tinder og datet flere ganger. 😊 Jeg får gi det mer tid kanskje da ja.. Ts Anonymkode: f80cd...e40
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #11 Skrevet 13. februar 2023 14 hours ago, AnonymBruker said: Så gøy, kanskje møtt samme. Min date er også bilmekaniker. Veldig interessert i biler. Er dette i Oslo-området?😊 Anonymkode: e5dc2...943 Halden 😊 Anonymkode: f80cd...e40
Andro Skrevet 13. februar 2023 #12 Skrevet 13. februar 2023 Pris deg lykkelig! Det er det å føle seg trygg, respektert og sett som er verdifullt. Ikke fine dining og manipulerende drittsekker. Hadde tatt Glenn-Tore foran Røkke any time. Søk lykke framfor status. 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #13 Skrevet 13. februar 2023 16 hours ago, AnonymBruker said: Dere må jo prate mye mer om holdninger, verdier, moral, livsmål , livssyn, livsstil, ønsker for fremtiden osv. Og kommunisere og diskutere, finne ut om han kan bli aggressiv i krangler, silent treatment i krangler, om han er rasjonell eller ikke under stress. Hva dere er ute etter begge to, hvordan man er som partnere etc Alt sånt må man jo vite for å vite om man er kompatible for noe seriøst Anonymkode: 3b616...25f Enig i det, men dette tar tid å finne ut av da. Virker som om vi har samme moral, livssyn, livsstil og mange like verdier i hvert fall. Vi begge er ute etter noe seriøst og familie. Ts Anonymkode: f80cd...e40 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #14 Skrevet 13. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei! Nei, han er ikke dum. Det er han selv som har beskrevet seg som enkel i sin profil :)) Ts Anonymkode: f80cd...e40 Du får kjenne litt på det Hvis han ikke bor så altfor langt unna byen så kan man jo dra innover i ny og ne for en kafétur. Anonymkode: df189...d78
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå