AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #1 Skrevet 12. februar 2023 I kveld så jeg tilfeldigvis at flere år gamle slettede meldinger hadde dukket opp på telefonen igjen. Noen som har opplevd det samme? Jeg har iPhone. Anonymkode: 5e2fb...35d
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #3 Skrevet 12. februar 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Sms? Anonymkode: 40e28...48b Ja. Synes det var litt merkelig. Anonymkode: 5e2fb...35d
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #4 Skrevet 12. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja. Synes det var litt merkelig. Anonymkode: 5e2fb...35d Hvordan merket du det? Jeg hadde et problem med at gamle meldinger plutselig blandet seg inn i nye jeg sendte. Jeg kunne skrive en sms og så ble halve erstattet av en 5 år gammal sms jeg hadde sendt før. Anonymkode: 40e28...48b
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #5 Skrevet 12. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvordan merket du det? Jeg hadde et problem med at gamle meldinger plutselig blandet seg inn i nye jeg sendte. Jeg kunne skrive en sms og så ble halve erstattet av en 5 år gammal sms jeg hadde sendt før. Anonymkode: 40e28...48b Jeg scrollet gjennom meldingstrådene og så brått noen meldinger til ukjente numre jeg ikke har i kontaktlisten, og så det var meldinger for 4 år tilbake som jeg slettet for leenge siden. Jeg har ikke så mange tråder til vanlig, fordi jeg liker å holde orden, så vet godt at disse ble slettet for årevis siden. Aldri opplevd dette før nå. Anonymkode: 5e2fb...35d
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #6 Skrevet 14. februar 2023 De kan være lagret icloud da man kan lagre sms der. Så hva er innstillingene dine på icloud? Lagrer du meldinger? Anonymkode: 27f83...207
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #7 Skrevet 14. februar 2023 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): De kan være lagret icloud da man kan lagre sms der. Så hva er innstillingene dine på icloud? Lagrer du meldinger? Anonymkode: 27f83...207 Frem til i går hadde jeg "enable" for meldinger i icloud. Skrudde det av i går. Men meldingene ble jo slettet for flere år siden og burde ikke ligge på noe sikkerhetskopi der? Blir ikke eldre sikkerhetskopier overskrevet når man sikkerhetskopierer samme enhet på nytt? Det var forresten bare meldinger fra rundt desember 2018-januar 2019 som dukket opp. Ikke eldre eller nyere slettede meldinger. Synes det er et mysterie 😅 Anonymkode: 5e2fb...35d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå