AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #1 Skrevet 12. februar 2023 X'n fra langt tilbake er i byen, og vil ta en kaffe for gamle dagers skyld. Mannen er ekstremt sjalu, så tørr ikke spørre ham. Er det ok å ta en kaffe, eller sees det på som utroskap? Anonymkode: 26895...a13
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #2 Skrevet 12. februar 2023 For gamle dagers skyld? Nei takk Anonymkode: fe7f8...912 7 7
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #3 Skrevet 12. februar 2023 Det er selvsagt ikke utroskap. Og en annen ting ; kvitt deg med den sjalu mannen som legger føringer for hvem du kan drikke kaffe med. Anonymkode: 6bb19...3b1 14 3
Jaytee Skrevet 12. februar 2023 #5 Skrevet 12. februar 2023 (endret) Er ikke direkte utroskap, men hvorfor ha behov for å ha kontakt med hverandre når dere har gått videre med livet. Handler mer om å ha respekt for personen du er sammen med. Endret 13. februar 2023 av Jaytee 16 4
Tradegy Skrevet 12. februar 2023 #7 Skrevet 12. februar 2023 Spør deg selv om det samme hadde vært greit om det var hans x? Der har du svaret du trenger 7 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #8 Skrevet 12. februar 2023 Det er ikke utroskap å ta en kopp kaffe sammen med noen, men om du skal gjøre det så tror jeg det er best å informere mannen din hvis han er en slik sjalu type. Fordi jeg tror ikke det blir noe bedre om han skulle finne ut at du har vært ute og truffet eksen din "bak ryggen" på mannen din fordi du ikke har sagt noe til han. Da kan jo bli litt mistenksom... Anonymkode: 17cbf...051 14
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #9 Skrevet 12. februar 2023 "Utroskap" er det ikke akkurat. Men for min del hadde jeg ikke tatt deg seriøst etter det. Så klart kan man ikke bestemme over noen andre, men jeg er ikke i noe monogamt forhold med noen som driver og "tar en kaffe" med exene sine. Anonymkode: 6b088...156 4 3
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #10 Skrevet 12. februar 2023 Hvorfor denne besettelsen av å måtte kalle en handling utroskap for at den skal være uakseptabel? Anonymkode: 95b0e...cb9 5
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #11 Skrevet 12. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er ikke utroskap å ta en kopp kaffe sammen med noen, men om du skal gjøre det så tror jeg det er best å informere mannen din hvis han er en slik sjalu type. Fordi jeg tror ikke det blir noe bedre om han skulle finne ut at du har vært ute og truffet eksen din "bak ryggen" på mannen din fordi du ikke har sagt noe til han. Da kan jo bli litt mistenksom... Anonymkode: 17cbf...051 Ja, det blir mye verre om han finner det ut i etterkant og hun med vilje ikke har sagt noe. Hvorfor hun er sammen med en så sjalu fyr er et annet spørsmål. Anonymkode: ba35e...9eb
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #12 Skrevet 12. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor denne besettelsen av å måtte kalle en handling utroskap for at den skal være uakseptabel? Anonymkode: 95b0e...cb9 Enig. Mye som er galt eller unødvendig å gjøre i forhold til partner som ikke nødvendigvis er utroskap. Anonymkode: ba35e...9eb 5
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #13 Skrevet 12. februar 2023 Nei, det er ikke utroskap. Anonymkode: 6d1a5...e34 4
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #14 Skrevet 12. februar 2023 Jeg hadde ikke gitt etter for en som er ekstrem sjalu. Det holdt på å ødelegge meg som menneske ved å være sammen med en ekstrem sjalu kjæreste. Godt jeg kom meg vekk. Lykke til med valget ditt. Anonymkode: e0cb9...fa4 2 1
Btw Skrevet 12. februar 2023 #15 Skrevet 12. februar 2023 Ikke utroskap, men respektløs dersom ikke mannen din er komfortabel med det. Det er bare unødvendig å la fortiden ødelegge nåtiden og fremtiden. Hvorfor skal du prioritere eksens behov frem for mannen din? 5 4
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #16 Skrevet 12. februar 2023 Ikke utroskap, men altså, det at du vil holde det skjult sier vel alt? Er det moralsk? Det man ikke vil gjøre foran kjæresten bør man vel ikke gjøre uansett. Anonymkode: 4f258...af8 5
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #17 Skrevet 12. februar 2023 Er ikke utroskap, men ville nevnt dette til din partner i tilfelle en bekjent av dere skulle se at du satt med en fyr på café Anonymkode: cafcb...a8c
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #18 Skrevet 12. februar 2023 Hadde du likt at mannen din møtte sin ex for en kaffe? Tviler på det.... Dette er galt å gjøre når man er i et forhold. Skal man gjøre det skal selvsagt partner vite om det og godkjenne det og føle seg trygg på at det kun er en platonisk kaffe. Møtes dere for å mimre om tiden sammen er det galt uansett. Anonymkode: 9ecde...7da 3
McMary Skrevet 12. februar 2023 #19 Skrevet 12. februar 2023 (endret) Jeg forstår ikke hvordan så mange kan kutte ut eksene sine og ikke ville vite av dem igjen?! En eks var en gang det menneske i verden du elsket og delte alt med, din favorittperson. Så skal du plutselig aldri ha kontakt, det blir jo som om en bestevenn er død. Jeg har kontakt med begge mine, og kommer ikke til å innlede forhold med noen som ikke takler at jeg tar en kaffe eller prat over telefon i ny og ne. Det er da ikke en trussel for det nye forholdet. 🤷♀️ Endret 12. februar 2023 av McMary 12 3
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #20 Skrevet 12. februar 2023 McMary skrev (1 minutt siden): Jeg forstår ikke hvordan så mange kan kutte ut eksene sine og ikke ville vite av dem igjen?! En eks var en gang det menneske i verden du elsket og delte alt med, din favorittperson. Så skal du plutselig aldri ha kontakt, det blir jo som om en bestevenn er død. Jeg har kontakt med begge mine, og kommer ikke til å innlede forhold med noen som ikke takler at jeg tar en kaffe eller prat over telefon i ny og ne. Det er da ikke en trussel for det nye forholdet. 🤷♀️ Da kan man informere ny kjæreste om det Anonymkode: 9ecde...7da 6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå