Gjest totoro Skrevet 22. desember 2005 #1 Skrevet 22. desember 2005 Jeg er 27 år har vært sammen med bare to jenter. De betydde alt for meg men begge var utro flere ganger og dumpa meg. Nå så er jeg vellykte, har en trendy jobb og for kontakt med nye mennesker over hele verden. Og de meste stunning og snille jenter tar kontakt med meg, noe som aldri har skjedd tideligere. Og selvfølgelig så blir jeg veldig glad i dem, jeg hjelper dem med alt fra karriere til personlig forhold. Men problemet mit er at jeg skammer meg over hvis jeg tenker seksuelt på venninnen, og jeg frastøter dem hvis de prøver å innlede noe seksuelt med meg. Jeg blir veldig fort glad i mennesker, og de betyr så mye for meg at jeg vil ikke såre dem eller utnytte dem. Jeg jobber bare i ca.1-2 år i et land og så reiser til andre siden av kloden. Så kort skrevet jeg greier ikke innlede forhold til ei jente jeg liker fordi jeg ikke vil utnytte henne. Så jeg har nå ikke rørt ei jente seksuelt på 3 år etter mitt siste brudd. Jeg sliter med å skjønne om jeg skal være egoistisk og nyte livet, vil det ødelegge meg og hvem jeg er? Eller hva er problemet mitt? Er jeg redd? Jeg skjønner ikke tankene mine…
babyboy Skrevet 22. desember 2005 #2 Skrevet 22. desember 2005 Slapp av. Å nyte livet er ikke å være egoistisk. Hvorfor tror du du kommer til å utnytte jenta om du innleder et forhold til henne? -Babyboy
Gjest Olav Skrevet 22. desember 2005 #3 Skrevet 22. desember 2005 Akkurat sånn har jeg det også. Med mindre jeg er 100% sikker på at jeg digger jenta, så innleder jeg ikke et forhold. Tror jeg er redd for å såre jenter + at jeg får veldig lett dårlig samvittighet.
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2005 #4 Skrevet 22. desember 2005 Hvorfor tør ikke menn å såre jenter og fortelle sannheten når det er på sin plass? Jeg har hørt rykter om at menn heller kapper av seg sin høyre arm enn å fortelle en jente sannheten / såre henne satt veldig på spissen). Menn: hvis det er tilfelle: skjerp dere, feiginger!! Til trådstarter: ditt dilemma kan jo løses enkelt ved at du er like ærlig mot jentene som du er overfor deg selv. Jenter har hjerne de også: hvis du forteller dem i innledningsfasen at du ikke kan binde deg fordi du bare er innom for ett år eller to, vel, så vet de hva de har å forholde seg til og du har ikke ført noen bak lyset! Det er mye enklere å reise igjen når du har spilt med åpne kort hele veien, forstår du vel. Hvis du ikke vil ha forhold, gå for one-niht-stands da vel. Ingen forpliktelser, bare moro. Men kast dem ut før det lysner, ikke la dem bli til frokost. Såfremt du ikke vil gifte deg med en av dem da. -Sofia**
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå